bebbisimagen =) Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 kjenner dere babyen godt?? er i uke 34 og jeg kan se kroppsdeler trykke ut av magen så å si HELE tiden..kan til ¨å med høre hjerte til babyen slå ved å legge hodet inntil magen.. babyen kjennes sååå stor ut.betyr det at han er stor eller at jeg bare bærer han langt framme?.er så redd han er FOR stor.. noen andre som har det sånn..?
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Jeg ser også kroppsdeler "komme ut av magen". Det gjorde jeg sist også de siste ukene og da fikk jeg en liten baby (3010 gram). Denne gangen ligger jeg lavt på SF-mål, så det er nok ingen kjempestor baby derinne. Men ser altså det bule ut både her og der for det. Ikke bekymre deg du, dette betyr iallfall ikke at babyen din er stor.
En Prins + Prinsesse Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 jeg ligger på den grønne streken på det sjemaet.. er ungen stor av den grunn? om sf målet mitt ligger litt over det mørkegrønne feltet??
ninsoer Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 ungen trenger ikke være stor av den grunn.. jeg ligger høyt og venter en liten baby.. ut i fra vekst estimeringen da.. men den er jo ikke til å stole på da,,
A.C.G. Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 jeg venter ei stor jente, er i uke 35 nå, sist ike var babyen estimert til 2950 gr nesten 3 kg, sf mål var sist uke 36. kjenner sparka veldig godt nå og kan tydelig se når hun sparker. jeg kommer til å vli satt igang når hu blir 4,2 kg.. så ikke lenge igjen på meg. selv om jeg har termin 7.mai i uke 33-34 så hadde hu lagt på seg 450 gr(snittet ligger på 200-250gr i uka... så blir nok satt i gang om 2-3 uker, får kansje vite mer i morgen.. Har sv.skapsdiabetes jeg da, ble påvist i uke29, så har gårr på kontroll hver uke siden.. blir estimert hver onsdag
Hege+solstråle:) Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 SF-mål kan jo være helt rare da:) Ikke bare størrelsen på babyen som betyr noe der. Mengden fostervann f.eks. Jordmor sa også at hvis man er relativt høy så ligger man ofte litt under (enda babyen er normal) og hvis man er litt lavere enn gjennomsnittet kan man ligge over. Hvordan babyen ligger i magen betyr også noe.
Ulvemor75 Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Min har hele tiden lugget odt over gj.snittet på JMmålinger, så jeg har trodd at ungen kom til å bli stor..var på UL i går(har 2 uker igjen nå) og da sa de at ungen faktisk var under gj,snittet..lang og tynn..Så de målene utenpå magen trenger ikke å bety noe tror jeg:-)
rampen_ Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 jeg venter stor baby, 30% større enn gj.snittet... så jeg vil også gjerne bli satt i gang når ungen er MAX 4,5 kg .. nekter å gå over det.. -men virker ikke som om noen bryr seg om det.. i morgen skal jeg til jm, og da skal jeg ikke gå derfra før jeg blir beroliget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå