Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet i natt av intense smerter i nedre delen av magen (er kun 33+2, så vel tidlig med rier). Klarte ikke røre meg og ungen i magen sparket som besatt. Dette varte i 15 min eller noe sånt. Jeg ble selvfølgelig livredd og vekket sambo. Han sa at det var bare å ringe føden. Hun jeg snakket med på føden var utrolig hyggelig og sa at jeg bare måtte komme inn for sjekk selv om smertene var borte. Jeg var superstresset så vi fant ut at det var det beste Jeg hadde aldri fått roet nervene ellers tror jeg. På Bærum sjekket de alt: fosterbevegelser, sammentrekninger av livmor, blodtrykk, ultralyd og urin. De fant ingen feil med ungen, han hadde det heldigvis bare bra. De klarte ikke å finne ut hva som forårsaket smertene, men det kan ha vært noen nerver i klem. De sendte meg hjem etter halvannen time ca. Med beskjed om at det bare var å komme tilbake om smertene kom igjen. Det var såååå deilig å bli tatt så godt vare på. Jeg var redd for at de skulle se på meg som en hysterisk førstegangsfødende, men de var bare snille og gode:) Jeg er fortsatt øm i magen, men mye roligere. Så all ære til føden på Bærum sykehus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...