Gå til innhold

Ammeaksjonen - signer oppropet!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppfordrere alle til å signere dette oppropet ang. amming på offentlige steder:http://www.opprop.no/opprop.php?id=ammeaksjonen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det. Og tipset andre:)

Skrevet

huff nei. synes det er motbydelig at damer ammer barna sine på kafe o.l. husk at det er ikke like naturlig for de andre gjestene som det er for oss. jeg går på ett toalett og ammer der, hvis vi er ute.

Skrevet

Enig, - man kan tross alt ikke tvinge andre til å syns det er naturlig at vi sitter med puppen i friluft :-)

Skrevet

Pupper i friluft er nok naturlig uansett hvordan vi vrir og vender på det :-) Problemet her er vel kultur, ikke natur?

 

Selvfølgelig kan man ikke påtvinge folk holdninger, men det er det vel heller ingen her som har bedt om. HI og de andre ber jo bare om å få lov til å amme, ingen som har sagt at alle trenger å like det. Men jeg syns det er mer tvang (og langt mer unaturlig) å nekte barn å spise, enn det er å amme diskret i det offentlige rom. (Ingen tvinger deg til å se :-) )

Skrevet

Amme på hc-toalett som stinker av bæsjebleier, nam....... Stakkars babyer, skal de assosiere mat med bæsjelukt, huff...

Er ikke overalt hvor det finens hyggelige ammerom dessverre. Hadde det derimot vært ammerom/stellerom som ikke stinket bæsjebleier, hadde det jo gått an å amme i det skjulte.

Signert opprop!

Skrevet

enig med Elendig mamma- Prinsesse 19/9

Skrevet

anonym; Ville du sittet på toalett å spist mat? Det ville ikke jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...