Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gå til anskaffelse av et stanseverktøy, og vet ikke hva jeg skal velge... Det er såpass dyrt at jeg må velge det som passer meg best. Det jeg kommer til å bruke den mest til er å stanse ut alfabet til kortlaging. Hva har du? Er du fornøyd? Hva trenger jeg av ekstrautstyr, og hvor dyrt blir det?

Blir veldig glad for innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg har quickutz tanga og zip è mate (fra accucut). Jeg er fornøyd med tanga, men det er jo begrenset på hvor store bokstaver og figurer man kan få. Det er det jo på de andre også, men der har man mulighet til å få større dies. Zip è mate er mer lik cuttlebug. Og jeg er fornøyd med zip è maten. Den tar alle dies på markedet, mens quickutz tar kun sine egne. Hvis du velger å gå for quickutz ville jeg nok ha valgt den nye maskina, revolution eller hva det er den heter, så kan du ihvertfall få brukt det største alfabetet. Det er vanskelig å velge, men jeg ville nok ha gått for en maskin som tar alle dies. Dyrt blir det uansett hvilke stansemaskin du velger.

Lykke til med valget.

Skrevet

Jeg ville valgt Cuttlebug- den tar alle dies..og cuttlebug dies er mye billigere en qk sine. anbefaler deg å kjøpe feks alfabet på ebay til en brøkdel av prisen

Skrevet

Jeg er også blitt anbefalt Buggen:)

Skrevet

Har også blitt anbefalt Cuttlebug. Kommer til å kjøpe den enten på messa i slutten av april eller like etter *håper på godt messetilbud*

:-)

Skrevet

Jeg har tanga, men skal kjøpe meg cuttlebugen også :)

Så jeg vil anbefale deg å kjøpe cuttlebugen, for den tar alle diese fra alle de forkjellige maskinene :o)

Skrevet

Ville absolutt gått for Cuttlebugen istedet for tanga.! :)

Med tanga er man låst til å kun bruke QK-dies, mens med Cuttlebug kan man bruke dies fra alle produsenter.

http://www.kortgleder.no/ har kampanje på Cuttlebug akkurat nå.

Skrevet

jeg vil anbelfale craft roboen!! den kobler man til pc og den kutter ut alt mulig av tekst og figurer!! og den er evigvarende... quick kutz vil nok desverre bare bli glemt etterhvert nå,den er for ensidig, cuttlebug er seff mye mer anvendelig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...