hemmeligvemmelig Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Skal på babysvømming for første gang i dag, gleder meg sånn! Men hva tar man med? Håndkler, badetøy og stelleveske såklart... men noen andre smarte tips?
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Ja det vil jeg gjerne vite også. Skal begynne 10 april...gleder meg masse!!
nette06 Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Vi har vært på babysvømming siden januar, tar med stort håndkle til meg, badehåndkle,badebukse(kjøpte der) og morgenkåpe til den lille. Ellers har vi med litt leker og et pledd hun kan ligge på mens jeg kler på meg. Vi skal ha med kamera som kan brukes i vann, men har ikke huska det enda.. Tar også med babyolje til å smøre med etter badinga. Det er kjempe gøy, bare å glede seg!!! Lykke til:)
-MtG- Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Dette er hva vi har med:) *Et stort mykt håndkle til å ligge på på gulvet i garderoben(kan bruke et teppe eller noe..) *2 hånkleer til lillegutt *1 håndkle til meg *Stelleveske med bleier og slikt så klart *Dusjsåpe og shampoo *Bade tøy til begge *Sokker til lillegutt(er påbudt med sokker i svømmehallen, antiskli når de begynner å bevege seg rundt) *En leke eller noe som kan underholde babyen mens du er i dusjen.
-MtG- Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Uff da. Jeg jeg skreiv "bade tøy"... Også jeg som hater orddelingsfeil!
-MtG- Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Klarer ikke å skrive i dag jeg..får bare la det være...
hemmeligvemmelig Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2007 Haha,ja du burde skamme deg altså.. *fnis* Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå