Gå til innhold

Tråden for Nordlendinger nr 4. NY 27. mars.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ikkje den forrige og gidda ærlig talt ikkje leite så hardt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe va akkurat på tur te å leit etter den no, men d slapp eg:) Ka du gjør i dag da?

Skrevet

Skifte bleia stort sett ;) hehe...

Du da ?

Skrevet

Ja d bli vel my av det. Nei ikke så my. Vært ute en tur i goværet. Ska legg gutten i vogna igjen snart. Han øve litt på å rull fra rygg t mage. Men han kommer seg ikke lenger enn på sida. Da bi han sint:) hehe

Skrevet

Bærre vent, du veit ikke av før han plutseli e i heile stua :-p

Hær går d i rydde, vaske og puree koking i dag :-) Kjækt, gubben går tur m han, så da har æ jo ti tel litt av kvært :-p

Skrevet

Heia jeinte :o)

her i huset har vi ei tøtta som e blidd kjæmpeforkjøla, men vi va å gikk oss en liten tur i formiddag likavel...e jo så deilig vær hær, bare synd at det blei sånn vind :( Om 3 uke så skal æ jobbe i nesten 1 mnd, mens pappan får litt ekstra permisjon... blir spennanes, på en måte så glede æ mæ å jobbe - særlig sia æ vet at etterpå har æ enda nåen mnd me permisjon. Kordan årninge har dåkker med permisjon, fedrekvote etc? Vi har 80%lønn, altså lengst mulig permisjon. Pappan har fri hver mandag i 30 uke (tilsvare 6uke,som e fedrekvota), og de dagan har æ ulønna permisjon. Så skal han ha 2 mnd ekstra av min permisjon:)

Får middagsgjesta idag, så æ skal lage bakt potet laks i ovnen og masse grønnsaker (æ like middaga man bare kan hive rett i stekeovn)

Skrevet

Nei det er vel ikke lenge til gutten er "lille rundtomkring"

Her har jeg 80% lønn, slik at det er lengts mulig perm. Pappan skal ha sine 6 uker i oktober/november. Etter det skal jeg ha mine 5 uker ferie. Så lillegutt trenger ikke begynne i barnehage før i januar. Da er han over 13 mnd:) Det er jeg glad for. Så får vi se litt nærmere hvordan vi gjør ting da. Hvis vi har råd, så kan det hende at jeg er litt lengre hjemme og evt tar noen vakter i helger osv:) Men det gidder jeg ikke bestemme meg for nå,

Glemt at eg koinn skriv på dialekt her:) haha

Skrevet

Ja lille snuppa her rulle rundt som en helt nu :) Håpe det blir lenge tel ho har tenkt tel å krabbe!! ;)

Skrevet

E a født seint eller tidlig i mnd? Ser vi har samma mnd. Min e født helt på slutten.

Skrevet

Nathalie e født 23.nov =) Hva det mæ du meinte forresten ?? hehe..

I dag e det strålanes vær her og 18 !!!! grader. Heilt vilt ! = ) Deilig med vår ja :) Æ og sambo tok med oss vogn og valpen og gikk lang tur i dag, såå deilig !

Skrevet

dytt

Skrevet

Ja det var det jeg mente:) Da er hun 6 dager eldre enn min lille:)

Skrevet

dytt.. Har ikkje tid tel å være her i dag.. Sola skinn =)

Skrevet

Må jo ikkje la denna dø heilt ut heller:)

Plana før helga jente ?

Skrevet

Har fått besøk av ho Mamma, ho bor i Oslo å e hær i Harstad hos åss nu :-) Så Æ SKA UT I MÅRRA ÅSSÅ :-P Blir jo bortskjæmt m denna utgåinga nu :-)

Skrevet

vi ska på alt førr rognan imårra!!! glede mæ masse, men ho oda e blitt syk så d sætt en liten demper på korr mye æ glede mæ....:) men men, d går nokk fint!!

Her i tromsø e d begynt å sne igjen, har lagt sæ 2-3cm ¨på bakken bare sia imårrest.... å nu som d hadde begynt å tine så mye :/

Skrevet

Ja trudde jo sommern va kommen hær åsså! Tok ut scootern å kjørte i overigår, å i dag............huff. E vel 10 cm hær nu!

Skrevet

kjedelig.... Trudde vintern va over !! Akkurat no så ønske æ mæ laaaangt vekk herifra....tell Spania eller nokka:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...