Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har skrevet meg på sikker 20 ganger,men alltid når det er en "oppdatert" liste så er ikke jeg med, så jeg gidder ikke føre på flere ganger.. er jo egentlig ikke noen vits,men det er jo morro å ha en sånn liste da..
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Det finnes jo en overordnet terminliste over alle på BiM, som sikkert lages av det vi legger inn i profilene våre. Finner i alle fall lenke til terminlista via min profil
"husmor"med lille Nora Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 eg stod ikke på den lista.. hmm. har skrevet meg opp på mangen sånne terminlister..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2007 ja det er det jeg mener... at det ikke er helt vit med denne terminlista som fokl lager her inne hele tiden... men det er jo morro da kan jeg skjønne.
*dragonfly* Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Jeg tror jeg vet hva som er feil. De som skriver seg selv på (noen av dem) kopierer den øverste lista i stedet for den nederste. Da forsvinner jo alt de andre har føyd på. Jeg forsvant plutselig jeg også,......
Raych Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Kjenner til den der ja... Regner med jeg slutter å skrive meg på for nå har jeg falt ut hver gang jeg har skrevet meg på. Til og med på terminklubben min sin terminliste har jeg falt ut av gang på gang... Det har jo ikke så mye betydning da for jeg vet jo selv når jeg har termin, men det hadde jo vært litt moro å stå på en liste i alle fall:)
calla*høygravid:) Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Kjenner til dette jeg og, så jeg har for mange måneder slutta å skrive meg på de listene. Til og med på min terminklubb..... Men, som sagt over her, det betyr jo ikke noe, for jeg vet jo når jeg har termin. Men moro hadde det vært....
varg veum Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 skjønner uansett ikke vitsen med å skrive seg på...Det ligger jo en terminliste over ALLE på bim inne på terminlister.. sikkert bare 1\3 del som står på den lista som ligger her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå