Gjest Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Tror ikke det, men jeg ville nok uansett brukt bæresele, da det er mye mer behagelig...så slipper man å bære det hele veien. Sjekk i såfall med flyselskapet, for de opererer med forskjellige regler gjerne.
Hame ble født Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har tenkt å bruke det når skal jeg kjøre der nede.
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Eneste flyselskapet jeg kan huske å ha sett en baby i bilsete hos er Lufthansa, men kan jo hende det er lov hos flere... Tror du må høre med selskapet du skal reise med Det var forresten i fjor, før alle de nye reglene også da.
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Om du vil ha med bilsetet for å bruke det dit du skal, så sender du det bare som spesialbaggasje. Ikke noe problem. Akkurat som du sender barnevognen din.
Mamma til 2 <3 <3 Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 heisann... Vi har flydd flere ganger med lillegull, og har alltid hatt bilsetet inn i flyet...ingen problem, så lenge flyet ikke er fullbooket får du ha bilsetet ved siden av deg, i setet innerst ved vinduet... Veldig greit!! Vi tenkte egentlig sende som spesbagasje, men fikk beskjed av de i skranken at vi kunne bare ta det med inn i flyet...
Hame ble født Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2007 Hei Live spesialbaggasje. Det betyr at jeg hover ikke å pakke det?? og de skal pass på slike at det blir ikke ødelagt?? Takk
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Det blir liggende i en egen luke på flyet stort sett, sammen med f.eks vogner, rullestoler og instrumenter. Pakkes inn i plast og sendes avgårde. Da slipper du iallefall å bære rundt på det om du ikke trenger det. Er jo ikke sikkert det er ledig plass ved siden av deg på flyet heller. Som sagt ville jeg sjekket med selskapet om det er lov. Jeg jobber selv for flyselskap på Gardermoen, men kan ikke huske at jeg har hatt spørsmål om det noen gang, men kan tippe at det ikke hadde gått (østeuropeisk selskap som ofte har litt kommunistiske regler fortsatt...hehe)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #9 Skrevet 27. mars 2007 forskjellig praksis der ja Vi fikk ikke ta med bilsete på Norwegian i hvert fall, men går fint å sende som bagasje
Lykkepiller Skrevet 27. mars 2007 #10 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har tatt fire flyturer med Norwegian og har alltid fått ha med sete på flyet. Veldig greit å ha snuppa i eget sete!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå