Tamline Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 jeg sover og sover og sover....tror det er for at jeg drømmer så mye. klarer liksom ikke å våkne. hvis jeg er oppe på do, så sovner jeg og begynner å drømme på 1 minutt igjen. sover til kl12 hver dag nesten...
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har alltid hatt godt sovehjerte og har sovet godt helt fram til uke 33 ca... Nå sover jeg dårlig om nettene og må opp kl 6.30 hver dag pga jobben.. Var slitsomt før søvnmangelen og nå er det helt på grensa til hva jeg klarer å sitte på jobb med her... Vil ha tilbake godsøvnen min, er en plage å sitte 8 timer på jobb med verkene trøtte øyne og vondt i bekkenet.. Er heldigvis ikke lenge til permisjon nå... *klage klage*
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Sovemønster?!?!?!?!?!?! *hjelp... ordbok takk* ned trappa, opp i senga, lukke øya, opp av senga, opp trappa, tisse, ned trappa............... Hele natten... mønster?! =)
heidimj Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Ja, sove er oppskrytt. I hvert fall i senga om natten. Har ikke sovet en hel natt siden beg. av oktober. Det toppet seg rundt jul og et par mnd hvor jeg sov 3-4 timer i døgnet. Nå sover jeg litt mer heldigvis, men aldri mer enn 2-3 timer i strekk. Og jeg som er så glad i å sove!...... Er oppe 1-2 ganger om natta, men våkner x antall ganger av at jeg må snu meg hele tiden, hvert fall hver time. Men av en eller annen grunn er det lettere å sovne i sofaen etter jobb enn i senga om kvelden. Kan ikke skjønne hvorfor, vil jo liksom helst sove om natta.... Misunnelig på mannen min som har verdens beste sovehjerte. Gleder meg til å sove en hel natt, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå