mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 I dag er det en ny milepæl, i dag er terminen. Jenta beveger seg så godt i magen, vi har vært hos legen, alt er bare vel og hodet er endelig festet Solen skinner og jeg sitter ute å soler meg! fuglene kvitrer, og d er uansett ikke lenge til vi får verdens beste vårgave, nemlig jenta våres! Gleder meg såååå til hun kommer ut for å hilse på oss, og vi kan ut å trille vi-er-såå-stolte- turer, kjøpe is og rett og slett bare nyte det lille nurket vi har skapt! Dette ble jo ikke no særlig klisje Men åhhhhh gleder meg sånn!!! Må bare prøve å tenke så positivt som jeg bare kan nå mot slutten. D kan liksom skje når som helst, og jeg må virkelig prøve å gjøre det beste ut av den tiden som er igjen, for rastløsheten sniker seg rundt hvert hjørne Ha en super duper dag jenter! Heng in there!
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Nå ble jeg glad og!! Ha en fortsatt fin dag, og lykke til!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2007 Så koselig å høre ) Takk det samme!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå