snart4barnsmamma Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 JA nå skal eg strippast neste tirsdag...har ikkje termin før 11.april, men vil ha ut denne krabaten før påske...så jordmor sa ho skulle gjere det på neste kontroll... Er det vondt?Har høyrt at det er ubehageleg...
Yellowgoldfish Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Jeg ble strippet 2 uker før termin sist- hjalp ikke. deretter 1 uke over termin - da fødte jeg dagen etter. Det er ubehagelig og litt vondt, og jeg ble kvalm. Men du overlever fint!:-)
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Ble strippet mange ganger sist ( så da kan du jo tenke deg hvor mye effekt det hadde) Det jeg vil si er at hvor vondt /ubehagelig det er kommer veldig an på hvem som gjør det- alt fra nesten ikke noe til temmelig ille. Men uansett så er det over på KORT tid, ingenting å grue seg for. Men som sagt- på meg hadde det absolutt ingen effekt, og endte med drypp.
snart4barnsmamma Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2007 ok..takk for svar..har ei veke på meg til å forberede dette:) ja når ein overlever fødsel skal ein vel overleve dette her.. Lykke til med svangerskapa
snart4barnsmamma Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2007 Det veit eg faktisk ikkje...Men det kan dei sikkert.Høyr med han neste gang du er på kontroll.
miri@m Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 hvorfor skal du ha han ut før påske???? han kommer uansett ikke før han klar, stripping eller ikke...
snart4barnsmamma Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2007 Plaga med bekkenløysing...klarer nesten ikkje å gå...må stå opp for å snu meg i senga...og då meinar jordmora det er best at han kjem...slik er nå det med den saken...
Aprilmamsen Skrevet 27. mars 2007 #9 Skrevet 27. mars 2007 Jeg blir strippet på mandag hvis jeg er moden og ønsker det selv. Har termin 13. april, men ønsker også å føde før påske. Ble overrasket over at hun foreslo det, trodde ikke de gjorde det før man var på overtid. Har en venninne som ble strippet i begge sine sv.skap, og hun fødte innen to dager begge gangene, så der hjalp det visst - og da var det enda to-tre uker til terminen, men hun var moden. Blir spennende å se om det har effekt på oss da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå