Gjest Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Er det mange som har mye luft i magen? Jeg føler jeg ofte går rundt med mengder med luft i magen. Får skikkelig vondt i magen som bare går bort hvis jeg promper*flau* Flere som har det sånn?
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Var veldig oppblåst de 12-13 første ukene, men det har heldigvis gått over nå! Magen ble en stor øm ballong! Jeg så jo gravid ut allerede i 10. uka pga all lufta!
nord trønder Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Hihi...sånn er jeg også. Litt flaut, men men
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Jeg hadde det fram til uke 15, prompa så høyt på natta at jeg vekket samboeren min.... flaut ja!
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 He he, ja... Både høyt og ofte. Mannen bare ler... Men det begynner å bedre seg nå (14 uker), så du skal se det er frisk luft i enden av tunnelen
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 hehe... ja jeg har det slik i perioder... merker forskjell hvis jeg spiser enkelte matvarer... Spise bønner her til fiskeaker en dag, og usj:) ettervirkningene var ikke så bra:) hihi--- eneste som hjerlper er å få det ut, men syns det er dødsflaut å gjør slikt foran sambo så det blir på do... *uff* flau:)
Gjest Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Godt og vite at det ikke bare er meg:) Hehe... Er halvveis i graviditeten nå*jippi*, så jeg håper det snart går over. Kjipt å få skikkelig vondt i magen og MÅTTE fise under bryllupsmiddagen da.. Nei,får la være å tenke på det.. Går sikkert greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå