Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som har mye luft i magen? Jeg føler jeg ofte går rundt med mengder med luft i magen. Får skikkelig vondt i magen som bare går bort hvis jeg promper*flau* Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var veldig oppblåst de 12-13 første ukene, men det har heldigvis gått over nå! Magen ble en stor øm ballong! Jeg så jo gravid ut allerede i 10. uka pga all lufta!

Skrevet

Hihi...sånn er jeg også. Litt flaut, men men

Skrevet

Jeg hadde det fram til uke 15, prompa så høyt på natta at jeg vekket samboeren min.... flaut ja!;)

Skrevet

He he, ja...

Både høyt og ofte. Mannen bare ler...

Men det begynner å bedre seg nå (14 uker), så du skal se det er frisk luft i enden av tunnelen ;)

Skrevet

hehe... ja jeg har det slik i perioder... merker forskjell hvis jeg spiser enkelte matvarer... Spise bønner her til fiskeaker en dag, og usj:) ettervirkningene var ikke så bra:) hihi---

eneste som hjerlper er å få det ut, men syns det er dødsflaut å gjør slikt foran sambo så det blir på do...

*uff* flau:)

Skrevet

Godt og vite at det ikke bare er meg:) Hehe... Er halvveis i graviditeten nå*jippi*, så jeg håper det snart går over. Kjipt å få skikkelig vondt i magen og MÅTTE fise under bryllupsmiddagen da.. Nei,får la være å tenke på det.. Går sikkert greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...