Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Hva gjør dere for å stimulere baby på ca. 7 mndr.? Lar dere de leke mye for seg selv? Min baby vil helst ha oppmerksomhet absolutt hele tiden, er ganske slitsomt til tider.
så var vi 4 Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Martin har alltid vært mye på gulvet og styrt, både alene og sammens med meg. Han ålte selv når han var 7 mnd så han sto for mye av stimuleringen selv. Lekte en del med han også da.
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 her åler hun seg rundt på gulvet selv og så må hun ha en pause og sitter på mitt fang en stund. da synger vi, prater, pupper og ser i bøker. madelen har blitt mye flinkere til å leke alene nå som hun har lært å åle seg rundt....
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Lukas har vært flink til å være alene på gulvet siden 5.5 mnd da han begynte åle seg! Kommer bort til meg når han vil opp, og drar i buksen min :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå