superfornøyd m nr 2 på vei Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Vi har fått en prins!! Etter flere dager med masrier og jobbing for mor (og far). Selv om vi holdt på noen døgn var hele fødselforløpet i all hovedsak en veldig positiv opplevelse. Fikk hjelp av flinke folk og når det ikke var mer krefter igjen var epiduralen der og reddet meg :-) Og nå ligger han her i vogga og er bare verdens fineste! Han spiser og sover akkurat som han skal og virker til å være svært fornøyd med livet. Jeg er helt myk i hele kroppen og gråter fordi jeg er så lykkelig. Hold ut mot slutten jenter, finalen og premien er overveldene
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 ååå! gratulerer så mye!!! blir så røsrt og gleder meg så masse til min egen prins endelig kommer! Kos dere masse!
En liiiten til. Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Gratulerer så mye,kos dere masse,fikk selv en prins 23/3...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 aww....gratulerer sååå masse med prinsen deres!! Du er nok kjempe stolt nå...!! Gikk fødselen fint ? Venter selv en prins i juni.. Kos dere masse nå, og husk og slapp godt av og nyyyt barseltiden
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Åhh gratulerer! Så en nyfødt en på tv`n i går, og begynte nesten å sippe på deres vegne! Så kan godt tenke meg at d er overveldende når d er ens egne ja!!! kos dere masse i barseltiden! og selvfølgelig ellers
shayan_jente_04.04. Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 masse gratuløasjoner fra meg og bebis i maven!!!! kos dere masse! klem
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Gratulerer kjempe masse,og kos dere.. vi kom selv hjem i dag,men sønnen vår som ble født på SUS på søndag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå