Gå til innhold

han er ikke intressert i barna!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det dere definerer som god pappa? Vi har to små barn sammen og han finnes ikke interessert i det som må gjelde barna. Jeg skjønner egentlig hvorfor jeg i hele tatt kunne vurdere å få et barn til med han, da han aldri har vært interessert i vårt første heller.....men vi har iallefall to nydelige barn som jeg ikke ville bytte bort mot noe annet i verden. saken er den at pappan har heltidsjobb, oppe tidlig på morgenen og kommer ofte ikke hjem før barna har lagt seg. men er hjemme igjen en fire, fem timer midt på dagen og da kunne han vel prøvd å finne på noe gøy sammen med oss (i alle fall en gang i blant)? han sier han er sliten og legger seg alltid rett etter at han har spist mat når han har kommet hjem. og står opp igjen før han drar i igjen og krever middag før han drar igjen. vår eldste er i barnehage fulltid, og det er oftest bare i helgene han ser pappan sin, og da mener jeg at den lille tiden han har til rådighet til barna sine burde brukes til noe gøy med barna??? jeg er helt sikker på at han synes at alt som angår barna er et ork og slit. han er aldri med de å leker, tar de aldri med seg ut på noe, i all helhet så virker det ut som han driter i de. har prøvd å ta opp dette med han, men da blir han bare sint og sur..... han er også veldig lat ellers. aldri med å hjelper til med noe i huset.....og har ALDRI byttet ei bleie, eller badet de (den eldste er fire år) da sier det seg kanskje selv.... stakkar eldstemann er forferdelig sjalu på sitt minste søsken, dette har vi tatt opp på helsestasjonen, og de sier det samme som jeg mener. han trenger litt tid alene med oss, uten lillebror. men hvordan skal jeg greie det så lenge jeg er alene om ansvaret? gudselov så bor besteforeldre i nærheten så det hender han er der somme helger alene med bestemor og bestefar, noe han liker veldig godt. men det kan jo ikke sammenlignes med tid sammen med sin far..... vi har ofte høylytte krangler angående dette og han beskylder meg for å synes han er en dårlig far. men er han ikke det da? det er vel ikke normalt at fedre er så likegyldige ovenfor barna??? det er snart så vi faktisk kommer til å reise om han ikke skjerper seg, noe som er lite sannsynelig. håper på svar fort, for dette går meg på nervene løs....

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville krevd rådgivning-ellers tror jeg jeg ville reist...kansje han da våkner?!!!!

Kansje han da innser at han virkelig trenger dere og der med skjerper seg...viss ikke er det vel best og bli alene.

Man skal jo ikke føle seg ensom og forlatt når man lever sammen:=(

OFF-LYKKE TIL:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...