Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Skriver her siden jeg ønsker å være anonym. Har slitt en del år med manglende sexlyst. I begynnelsen med samboeren min var alt bare bra, men de siste årene har sexlysta vært dårlig. Har en sønn på 1,5 år. Tror vi bare har hatt samleie en gang på 1 år eller noe. Men vi har av og til sex på andre måter da hvis dere skjønner... Om kvelden er jeg trøtt og tenker bare på å sove. Hvis han hinter om at han tenker på å ha sex, kjenner jeg at jeg bare blir irritert på en måte. Skjønner ikke dette. Elsker han selvfølgelig. Noen andre som har opplevd dette? Har forresten slitt en del psykisk.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 det å få et barn kan ødelegge de bestes sexliv. iallefall for en god stund. Jeg hadde ikke sexlyst under graviditeten, det kjentes bare rart ut, og yndlingsstillingen min ble plutselig vond. tok vel 10 mnd etter fødsel før lysten var nogenlunde tilbake til normalen. Jeg er ikke så ofte direkte kåt, men jeg elsker sex og vet at hvis jeg først setter i gang så kommer lysten Jeg har ofte tatt mer initiativ enn partnerne mine, men det settes jo bare pris på! Sex avler sexlyst, så kanskje du må bare gjøre et iherdig forsøk på å komme ut av tralten og bare gjøre det? Kjøp deg noe fint undertøy, be om litt massasje! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå