Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 jeg lurer er han glad i meg? er han virkeli det? har 2 barn er i grunnen nygift...har problemer med å tro at noen kan vere glad i meg pga oppveksten min....jeg ser meg i speilet å synes jeg er alt for stugg for han...han er ikke av den som viser flest følelser..men vet jo i fornuften at han aldri hadde giftet seg med meg,visst han ikke ville..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Tullehøne ) Klart han er glad i deg!! Har dere 2 barn sammen og er nygift så skal jeg vedde ganske mye på at han elsker deg veldig høyt. Og hvorfor skulle han ikke være glad i deg pga oppveksten?? Det er jo deg som kvinne og mor til sine barn han elsker så ikke heng deg så fælt opp i fortiden. Og at du er for stygg for han?? Neppe.. Han synes sikkert du er helt perfekt ))
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 tusen takk for fint svar og oppmunternde ord:))
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 er det flere som føler det slik??jeg har levd hele livet i den tro at ingen er så gla i meg som de kanskje burde ha vært..sånn har jeg det med min samboer nå,vi har vært ilag i tre år og har en nydelig datter.men hvis det hadde vært tilfelle slik jeg da tenker,ville han vel ikke planlagt fremtiden sin med meg?disse følelsene kommer pga oppveksten.det er ganske utrolig at ting du opplever i oppveksten kan ødelegge så mye for deg senere i livet.en trist tanke å gå å føle det slik,for det er jo ikke sånn.han er glad i deg ja,ellers ville dere ikke giftet dere og fått barn,ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Ja barndommen og oppveksten er så utrolig viktig. Ser hvordan den har preget meg...og jeg også sliter med disse tankene at jeg ikke blir likt, at folk ikke er gla i meg osv. Men fornuften forteller meg jo at jeg er verdt å bli elsket... mannen min elsker meg fordi han har giftet seg med meg, har barn med meg, bor med meg... Det er bare det at følelser og fornuft ikke alltid henger sammen! Til HI, jeg er sikker på at mannen din elsker deg...og at du er vakker i hans øyne! Vi som har det slik må ta godt vare på barna våre, passe på at de får en god oppvekst og barndom. Jeg vil ikke at mitt barn skal slite med alle følelsene som jeg har hatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå