jubaloooo med to stk Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 for det er jeg- når jeg bøyer fingrene presser det i fingerleddene. har ikke kjempemye vann men litt.så nå lurer jeg på om det er vannet som gjør dette....hva med dere andre?
Mamma til to tette Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Jepp er nok vann ja. Må drive fingergymnastikk for å få fart om morgenen. Ellers har jeg ikke masse vann i kroppen, får fremdeles på meg alle sko inkl. stramme støvletter. Men merker det mest i armene, når jeg har på meg genser med strikk så er strikkmerket synlig i flere timer etter jeg har tatt den av meg ,-)
plutseligbolle Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 De er litt stive og pølsete, blir verre ut på dagen hvis jeg går mye rundt og ikke kan legge meg ned med beina opp. Har sluttet å bruke ringer.Men heldigvis er ikke hendene like ille som føttene. Har begynt å få rene vannposter rundt anklene og skikkelige pølsetær om kvelden. Lekkert. Og i går oppdaget jeg at treskoene mine ikke går på lenger. Jeg som hadde tenkt å ha dem med på sykehuset....Jaja, får vel investere i noen store crocks da.
Ny bebis i magen! Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Jeg er plaget med samme. Har fått vann i kroppen. Nesten ikke i beina, men mest i fingrene og hendene. Verker en del i selve håndleddene og i fingrene. Når jeg bøyer dem sprenger og dunker det i fingrene. Også når jeg går tur og armene henger ned blir det ekstra ille. Prøver å knipe fingrene og holde dem litt i været. Vil gå over når vi har født sier jm. Da kommer vi til å tisse ut masse vann.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 ja det er typisk:) jeg har begynt å få vann allerede, og stivhet i fingerleddene er noe av det første jeg la merke til- ikke så veldig ille enda med meg da:)
jubaloooo med to stk Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2007 åh..herlig å se at andre har samme problem (sorry:)hehe. ok da er det vel vann. har mest på føttene, rundt anklene men i det siste har altså fingerledd-problemet dukket opp. forlovelsesringen har ligget i skuffen i flere uker nå. gleder meg til å stortisse dette av meg etter fødsel:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå