AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Har liksom hele tiden syntes at jeg var helt normal og alle mål tilsier at alt er fint.. Men de fleste sier jeg har så liten mage....Bortsett fra sigermor da som synes jeg har stor mage..høhø.. Synes liksom ikke den har vokst noe særlig de siste par ukene.. Er det vanlig at man selv ikke ser at den vokser..? Er jo tross alt 24+0 i dag så den burde jo skyte litt fart snart..eller? Når vokste dere..? Et annet spm: Noen som har noen tips til sanger man kan synge for de lille i magen..?? er så dårlig på barnesanger..hehe.
Pianutten Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Hei du! Jeg har hatt det sånn at jeg har plutselig vokst litt for så å stå stille en liten stund. Har liksom vokst litt i etapper. Så er det veldig forskjellig hvordan man bærer fosteret også..noen bærer det inni seg, så det er ikke alle som får en kjempestor gravidmage... Men den kommer nok skal du se Jeg synger "So ro lille mann", "Den fyrste song" og "Blåmann" og pappan synger "Når trollmor har lagt sine 11 små troll"...hihi.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 hei! magen kommer helt sikkert. jeg er overvektig, og kjenner jo livmora og at det er rn kul der, men har mye polstring på magen fra før, så det er ikke mange som ser at jeg er gravid. er i uke 24 nå. men det kommer sikkert. jeg synger lykkeliten for min lillegutt, synes den er heeelt nydelig!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2007 Ja, jeg får vel bare være tålmodig. Synes det er så mange fiine store mager rundt om, mens jeg bare har en liten kul..:0)
frodig Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Det er jo vanlig at det sagnerer litt sånn midt i. Også skyter det fart igjen. Jeg ville ha kjøpt den store barnesangboka som aschehoug gir ut. Der står alle de gode gamle barnesangene. Vi har denne, og jeg lover deg:etter noen år med småen vil denne boka være god og myk i "ryggen". Min favoritt til babyen inni magen: "sov du lille spire ung, ennå er det vinter.."
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2007 ååh så koselige sanger. Ja, skal definitivt kjøpe en sangbok. Husker en sånn bok fra da jeg var liten og jeg elsket å synge sammen med mamma.. Mange gode , trygge minner. :0)
Annapanda har fått en til Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Jeg synger Vise for gærne jiinter av Alf Prøysen, den som handler om jordbær-den synes jeg er så fin. Sambo synger Byssan lull......han er bare så søt der han ligger med hodet inntil magen og synger med den stemmen han har...... Magen kommer den, den var bare der helt plutselig på meg, og jeg er ganske overvektig. Nå er jeg 25+0 idag og kulen er veldig synlig! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå