Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Jeg plundrer veldig. Vesla (7 mnd) vil IKKE la meg pusse de tre søte små tennene lenger. Dytter tannbørsten ut med tunga. Når hun får holde tannbørsten er det greit å ha den i munnen, men ikke søren om jeg får pusse tenna hennes. Er dette vanlig eller er alle andre små samabeidsvillige?
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Haha, samarbeidsvillige du....Det er det nok nesten små ingen som er når det er snakk om tennene..Fortsett å tvinge, lokke og true, til slutt skjønner hun at hun ikke kommer utenom pussen og gir seg på det..
Bægge dætern Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 fortsett å pusse, ikke tenk så mye på å få tennene rene. tenk at hun skal godta å ha børsten i munnen og at du får bevege på den. gi deg før det blir ramaskrik og vær fornøyd med fem sekunders symbolsk pussing. MEN gjør det hver dag som en del av kveldsrutinen. til slutt blir hun vandt til det og protesterer ikke lengre. tenk på hvordan hun godtar å bli vasket og skiftet på......
Blomman Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 på apotek finnes små tannbørster til å tre utenpå fingeren din? -kanskje hun godtar den bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå