Spent på vent Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Hei.Lurer bare på om noen har erfaring eller vet noe om hvordan deres fødsler har vært i forhold til deres mamma? Har hørt at en ofte får nokså lik fødsel som sin egen mor. Noen som har noe erfaring fra dette?
Spent på vent Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. mars 2007 Ingen som vet? Var noen som sa dette til meg igår, og mamma har født begge sine tre uker fr termin, og jeg har fire uker igjen, så kan plutselig nærme seg om dette stemmer...
Tia med 2 ♀ Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 moren min fødte sine 2 første barn 2 uker før tiden og de to neste en mnd før tiden. ene søsteren min fødte alle sine 3 barn 2-3 uker før tiden . Andre søsteren min fødte sin 1-2 uker før tiden. Så det er karnsje noe i det, ikke vet jeg.
plutseligbolle Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Både søstra mi (som har født 5 barn) og mamma (som fikk 4) hadde forholdsvis lette fødsler, de fleste før termin. Så jeg satser på at det går greit med meg også.
Spent på vent Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2007 Ja he nemlig stemt med de fleste andre i min falilie og. Alle har født før tiden og hatt lette fødsler. Krysser fingrene for at det blir slik med meg og. Må kanskje pakke bagen snart da:) Kan jo bare være en uke igjen...
stabilo Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Mine svangerskap og fødsler har vært veldig forskjellige fra min mors. Så på meg stemmer det ikke.
Froske Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Har også hørt dette, men jeg fikk svigermors fødselskopi istedenfor... Men det var nok helt tilfeldig!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 håper dette stemmer. mamma fikk broren min før termin og jeg kom akkurat på dagen. hadde raske fødsler. med meg litt for fort så det er ikke så om å gjøre da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå