Gå til innhold

Foreldre og fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.Lurer bare på om noen har erfaring eller vet noe om hvordan deres fødsler har vært i forhold til deres mamma? Har hørt at en ofte får nokså lik fødsel som sin egen mor. Noen som har noe erfaring fra dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Var noen som sa dette til meg igår, og mamma har født begge sine tre uker fr termin, og jeg har fire uker igjen, så kan plutselig nærme seg om dette stemmer...

Skrevet

moren min fødte sine 2 første barn 2 uker før tiden og de to neste en mnd før tiden.

ene søsteren min fødte alle sine 3 barn 2-3 uker før tiden .

Andre søsteren min fødte sin 1-2 uker før tiden.

Så det er karnsje noe i det, ikke vet jeg.

Skrevet

Både søstra mi (som har født 5 barn) og mamma (som fikk 4) hadde forholdsvis lette fødsler, de fleste før termin. Så jeg satser på at det går greit med meg også.

Skrevet

Ja he nemlig stemt med de fleste andre i min falilie og. Alle har født før tiden og hatt lette fødsler. Krysser fingrene for at det blir slik med meg og. Må kanskje pakke bagen snart da:) Kan jo bare være en uke igjen...

Skrevet

Mine svangerskap og fødsler har vært veldig forskjellige fra min mors. Så på meg stemmer det ikke.

Skrevet

Har også hørt dette, men jeg fikk svigermors fødselskopi istedenfor... Men det var nok helt tilfeldig!

Skrevet

håper dette stemmer. mamma fikk broren min før termin og jeg kom akkurat på dagen. hadde raske fødsler. med meg litt for fort så det er ikke så om å gjøre da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...