2.gangsmor til LilleSkatt Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Herregud!Hadde maserier eller voldsomme kynnere (eller gud vet hva man skal kalle dette etterhvert) i hele går, og det seg opp mot kvelden. Selvfølgelig ikke regelmessig overhodet, bare kom og gikk som det ville. I natt våknet jeg imidlertid av smerter som jeg syntes minnet om noe regelmessig, var det ett-minutts rier med 20 min. mellomrom, tro? Begynte å ta tiden, tittet på klokken på mobilen, noe var på gang. Så har jeg tydeligvis blitt så utmattet av alle vondtene (Mage og korsrygg, noe veldig i korsrygg!) at jeg har sovnet. Og ingen sovner i fødsel...altså falsk alarm....Hjelp, hvor lenge skal dette vare? Flere som har opplevd nesten-på-gang-vondter??
debbydo Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Ja jeg har det akkurat på samme måte:( er en dag på overtid jeg da, og hatt det sånn siden lørdagen nå.... det er utrolig slitsomt. Håper det skjer noe snart!! Det er som du beskriver- nesten-på-gang-vondter:) Håper det ikke er tvil når de ordentlige riene setter inn, jeg er nemlig førstegangs så vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Jeg har ingen erfaring om hvor lenge dette kan holde på.....
MES81 Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Jeg er 9 dager over, og har kjent det samme som deg i natt, men ikke like vondt tror jeg. Mine mage/korsryggsmerter minte mer om en kraftig mens på gang.... Jeg for min del håper så på at ungen snart skal komme seg ut, at jeg overtolker en del tror jeg Orker ikke tanken på å gå en dag til......
**My little Miss drama and I** Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Sender dere begge masse fødestøv å håper det skjer snart;-).. er førstegangs selv ,men venninda mi fødte nettopp å hun gikk vell slik et par dager før hun fødte... men har hørt det kan holde på en stund.. men håper for deres del at dette er tegn på at noe skjer snaaart;-D.. lykke masse til..
2.gangsmor til LilleSkatt Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2007 Jaja, godt å høre at vi er flere...*vente-vente*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå