Gå til innhold

positiv test?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd tester fra "Billige-tester". Har testet i to dager nå, og testresultatet har en veldig svak rosafarge, mens controllstreken er sterk rosa... Lurer på om det er tegn på en liten huleboer som kommer i desember, eller om testene viser en veldig svak strek selv om den er negativ... Litt redd for å ta gleden på forskudd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har testet med de testene og en strek = negativ, men to streker uansett styrke= positiv.

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt de testene, og min erfaring er at de slår ut to-tre dager senere enn eks. testene fra Clearblue. Så hvis du får utslag, er den positiv - uansett hvor svak streken er (forutsatt at du lese av resultatet i tide).

Har selv termin om seks uker.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken kommer frem etter 3-5 min. Ingen strek med en gang, foruten kontroll streken. Har testet i 3 dager med samme resultat. Jeg får vel dra innom å kjøpe en clearblue test. Klarer ikke å gå å lure lengre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis streken kommer etter tre-fem minutter, er det neppe noe å lure på: Du er gravid!! Men kan jo ta en "kontrolltest", mest for moroskyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har rett!!! Etter mine beregninger skal jeg da være 4 uker + 5 dg på vei, syns jo det er rart testen viser så dårlig resultat. Men krysser fingrene for en liten spire!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik var det for meg også. Har aldri fått kraftig skrek på disse testene, men de har alltid gitt korrekt resultat likevel. Venter nå nummer to.

HCG-hormonet produseres tross alt ikke i kroppen med mindre du er/akkurat har vært gravid.

Men ta en ekstratest for sikkerhets skyld, så kan du etter all sannsynlighet slippe gleden litt mer løs...lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg slippe gleden løs!!!!!! Det var et fantastisk blått kryss på clearblue testen:-) Får nr 2 i desember og vi gleder oss masse!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter også nr 2 i desember, viss det er sånn at det er positivt uansett viss det er kryss på testen, selv om den ene er svakere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...