cath26 Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Hei jenter:) I går da jeg la meg ned for å sove, kjente jeg små bobler, eller små "dytt" rett under navlen, jeg la hånden min på magen, og litt etter var jeg helt sikker på at jeg kjente dyttet utenpå magen! Men er det i det hele tatt mulig så tidlig i svangerskapet? er 18+1 i dag,må legge med at jeg har en veldig slank midje der det ikke er no ekstra polstring, om det har noe å si da:) Takker for svar!
~La luna~ Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Hei Jeg kjente spark mellom uke 17 og 18 utevendig.. Er andregangs, og kjente tidligere nå enn sist. Sist var d i uke 20/21. samboer kjente det endelig, på søndag. er 19 uker nå. Tok tid før han fikk kjenne, siden d alltid ble stille når handa hans kom.. Jeg har heller ikke no ekstra polstring, men vetikke om d har stort å si Er nok like vanlig som uvanlig å kjenne liv utenpå i uke 18
Lycheli Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Hei - vi kjente det tydelig utenpå magen i uke 17-18. Når vi sa dette til jordmoren fikk vi vite at det var tidlig, men mulig:) Så det er nok babyen din du har kjent! (Har heller ikke ekstra polstring;))
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Kjente også tydelige spark utenpå fopr første gang i uke 18+3. Jeg er har til og med livmora ut mot magen + litt polstring som du sier, så det er sikkert spark du har kjent. Koselig
Yrha Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Jepp, det kan godt hende du har kjent spark. Både samboer og jeg kjente spark i uke 18. Ingen ekstra polstring her heller, da
scubagirl med scubababy Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Samboer kjente spark utvendig for en uke siden. Jeg har kjent liv inni magen litt lenger, men jeg kjenner oftere spark utenpå enn han. Dvs. Jeg kjenner det jo invendig og tror ihvertfall at jeg også kjenner det utenpå. Men jeg legger hånden til samboer på magen. Legger min hånd utenpå hans. Jeg kjenner spark, men ikke han. Så de sparkene jeg kjenner utenpå er nok bare at hjernen min sender impulser til hånda siden jeg kjenner spark inni.. Dette ble kanskje en rar setning, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. Samboer har da bare kjent spark den ene gangen. Han prøver å kjenne etter hver kveld. Men det virker som om han har sovemedisin i håndflaten. Nurket blir skikkelig stille når pappa'n kommer med hånda.
callmebecka Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Både jeg og kjæresten min kjente liv utenpå magen i uke 13! Så ja, det er mulig. Vet at mange vil mene vi innbilte oss det, men er 100% sikre, noen ting tar man bare ikke feil av:)
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Jepp, her er det fullt rabalder. er 17+0 i dag... H*n har sparka og herja i hele dag, og jeg kjenner det utenpå magen akkurat nå =) Det er ihvertfall ikke noe annet enn babyen. dette ER spark =)
Raych Skrevet 27. mars 2007 #9 Skrevet 27. mars 2007 Jada, det er fullt mulig:) Til og med katten min hoppet himmelhøyt da jeg var i uke 17 og han kjente sparkene på utsiden:) (komisk syn, hehe).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå