Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Måtte bare innom her og fortelle at på mandag blir jeg to barns mor. Om ikke fødselen starter av seg selv blir jeg satt i gang på mandag. Dette er fordi jeg har utviklet svangerskapskløe og at de da velger å sette meg i gang to uker før terminen. Gleder med så masse til å se vesla i magen. Påsken i år blir jammen fullkommen, være med mine to små barn, mann og masse påskegodt. Lykke til alle som også venter!
Tia med 2 ♀ Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Spennede, gratulerer så mye...... Har selv svangerskapskløe og høye leververdier så kommer mest sannsynlig til å bli tidlig fødsel for meg også, de driver ennå å ser ann men jeg har ihvertfall 4 uker å vente da er jo ikke så langt på vei. Skjønner godt du gleder deg......
ninsoer Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 å så spennende.. håper jeg ha fått sett nurke mitt til da.. men hvem vet.. kanskje d bi fødsel på mange den dagen.. er jo full mnd da.. du får ha lykke til på mandag da..
MES81 Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Jeg blir også satt i gang på mandag, om ingenting skjer før den tid. Da har jeg gått 14 dager over termin.
DK+2 Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Masse løkke tell =) Æ blei å sottn igang 2 uke før termin, det pga svangerskapsforgiftning, kjæmpefin påskegave, hehe =)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Så spennende!!! Kan jo være en fordel og bli satt ignag oxo....da er du hvertfall mer forberedt Lykke til til deg og din familie =)
shayan_jente_04.04. Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Blir satt i gang på onsdan selv jeg, den 04. april! ¨å jeg ønsker deg masse lykke til!!!! Har begynt ¨å få en del mensmurringer og kynnere...håper at hun kommer før onsdan selv, men nå er det bare 8 dager igjen...he he hvem sykehus skal du på? lykke til da, og god påske med 2 små og deg og mannen din ;o) klem
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2007 Jeg skal føde på Drammen Sykehus. Lykke til med igangsettelsen du også Dette blir så spennende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå