Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 ....eller er jeg bare veldig betatt av han, hmm ikke lett det der. Problemet ligger kun i alderen, kanskje det er det som gjør det så vanskelig. Han er 23 og jeg er 34, vi går på samme skole og pleier å tilbringe en del kvelder sammen hvor vi spiller spill eller kun sitter og snakker hele natten. Og jo jeg har en mistanke om at han er intressert også, og har vært det mye lenger enn meg. Jeg vet jeg ser mer ut som at jeg er 26-27 år og at jeg nok er ganske så barnslig, men jeg har aldri lagt skjul på hvor gammel jeg er. Vi har kjent hverandre i litt over et år, men først nå de siste 3 mnd vi har fått veldig god kontakt. Men er så usikker på hele situasjonen, jeg har nå sagt at jeg har begynt å venne meg til situasjonen at jeg forblir singel, siden jeg har vært det så lenge nå. Kan nå nevne at jeg vet han kun faller for de som er eldre enn seg, mens jeg faller for de som er yngre. Kan noe slikt være helt umulig? Hun prinssessen i Danmark giftet seg jo med en som var 14 år yngre, og faren til sønnen min har nettopp giftet seg med ei som er 15-16 år yngre. .....tenke tenke tenke tenke..... Tror jeg denne gangen velger å være:
mamman&andrea Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Jeg tror alder spiller en rolle dersom den ene er ferdig utdanna og fått en god jobb. For da er sannsynligvis den personen ferdig med studentfestene osv, du skjønner sikkert. Men det høres jo ut som om dere begge er i samme "fase" i livet, med skole osv. Alder er bare ett tall, det er personligheten det kommer ann på. En som er 20 kan oppføre seg som 40 og omvendt. Det handler om å passe sammen og ha noenlunde det samme synet på det som er viktig i de forskjellige "livsfasene" som det heter så fint
ZiaCam Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Jag syns ikke det er umulig, jeg hade gått for det!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Tusen takk for flott respons begge to. Og joda det stemmer nok vi er nok ganske likt i utdanningen, samt at dette er en liten skole så vi kjenner jo mange av de samme folkene selv om vi ikke går i samme klasse. Jeg kommer nok forsatt til å ta det rolig, men nå er jeg litt mer avslappet om noe skulle skje. Hilsen Hovedinnlegger
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Det er 16 år mellom meg og samboeren min.Vi har en sønn på 3 år sammen.Jeg tenker aldri på at han er så mye eldre enn meg.Vi er begge voksne så alderen spiller ingen rolle.Det viktigste er at vi og sønnen vår har det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå