Gå til innhold

snorker dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes så synd på stakkars mannen min, jeg snorker visstnok som et uvær om natten nå. Er i uke 32, så det kommer til å bli lange netter på ham også. Og enda værre blir det når bjørka begynner å blomstre tenker jeg. Gruer meg til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg snorker visst. Mannen min sover heldigvis veldig godt. Jeg har aldri snorka før jeg, håper det går over når lillesnusken er ute.

Skrevet

Ja, jeg snorker visst jeg også. Mannen har flytta inn på gjesterommet...feigingen... :-p

Skrevet

Mannen min flyttet også ut de siste ukene fordi jeg (etter hans beskrivelse) snorket som en isbjørn. Men nå er gutten vår kommet og mannen tilbake på soverommet. Jeg snorker ikke mer :-)

Skrevet

Så bra! Nå ble jeg letta! Vi får bare holde ut da :)

Skrevet

Hm, ja jeg snorker som en tømmerhugger nå, etter hva mannen min sier...

Av og til snorker jeg så høyt, at jeg selv våkner, og lurer på hva det er så bråker sånn. Har aldri snorka før, så regner med det gir seg.

Skrevet

mannen min hevder også at jeg har begynt å snorke, noe så voldsomt, men jeg nekter selvsagt! Han sover med ørepropper... Men etter at jeg kjøpte sånt nesehorn for å skylle nesen før jeg legger meg så har det visst blitt litt bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...