tina 79:) Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Jeg synes så synd på stakkars mannen min, jeg snorker visstnok som et uvær om natten nå. Er i uke 32, så det kommer til å bli lange netter på ham også. Og enda værre blir det når bjørka begynner å blomstre tenker jeg. Gruer meg til det.
plutseligbolle Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Ja jeg snorker visst. Mannen min sover heldigvis veldig godt. Jeg har aldri snorka før jeg, håper det går over når lillesnusken er ute.
Blåbærlyng Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Ja, jeg snorker visst jeg også. Mannen har flytta inn på gjesterommet...feigingen... :-p
superfornøyd m nr 2 på vei Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Mannen min flyttet også ut de siste ukene fordi jeg (etter hans beskrivelse) snorket som en isbjørn. Men nå er gutten vår kommet og mannen tilbake på soverommet. Jeg snorker ikke mer :-)
tina 79:) Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2007 Så bra! Nå ble jeg letta! Vi får bare holde ut da
PlinkiPlonk Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Hm, ja jeg snorker som en tømmerhugger nå, etter hva mannen min sier... Av og til snorker jeg så høyt, at jeg selv våkner, og lurer på hva det er så bråker sånn. Har aldri snorka før, så regner med det gir seg.
Mia_I Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 mannen min hevder også at jeg har begynt å snorke, noe så voldsomt, men jeg nekter selvsagt! Han sover med ørepropper... Men etter at jeg kjøpte sånt nesehorn for å skylle nesen før jeg legger meg så har det visst blitt litt bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå