elly belly Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 I dag er jeg 20+0 og halvveis i svangerskapet. Ultralyd og svangerskapskontroll er unnagjort og lillepia har det bare fint. Nå er det bare å begynne å planlegge og kose seg utover vårparten. )
scubagirl med scubababy Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Hei li-li.. En deilig følelse å tenke at nå er det færre dager igjen enn det vi har gått gravide... (Selv om vi ikke visste de 4 første ukene da.. hehe..) Jeg er 20+2 idag, og ligger således 2 dager før deg... Termin 14. august.. Var på ul igår. Da var det en dobbelsjekk av at hjertet var som det skulle. Min ordinære ultralyd som var for 3 uker siden endret ikke min menstermin. Det var igrunnen veldig bra synes jeg.. Kjenner du mye bevegelse i magen nå eller? Pappa'n fikk også kjenne etpar spark forrige uke. Nå prøver han å kjenne etter hver kveld, men såfort han legger hånda på magen sovner nurket. (Sovemedisin i hånda kanskje?)
♥ivf m/prins♥ Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Hei:) Det er jeg også - om 14 timer!! *jippi* ;o))) Så kjekt at du får jente da - det var jo det du ønsket deg mest om jeg ikke husker feil? ;o) Jeg skal på ny UL om 6 uker og får da sett herligheten min i 3D og får med en filmsnutt - det blir med andre ord den mest sette filmen i år*knis* Lykke til videre! Klemmer fra oss to ;o)
elly belly Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2007 Oj, da ligger vi rimelig likt. Jeg har termin to dager etter deg. ) Pappa'n kjente to dunk utenpå magen på fredag. Hihi, artig at jenta sparker fra seg og at det ikke bare er jeg som kjenner det. Jeg var på ultralyd i forrige uke og ble satt frem fra 18+3 til 19+0 ut fra babyens størrelse. Jeg gleder meg sinnsykt til august men heldigvis er det 4,5 måned igjen slik at vi kan få kjøpt inn og ordne alt som må ordnes. Har du kjøpt noe eller og vet du om det blir gutt eller jente?
scubagirl med scubababy Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Kjønn vil vi ikke vite. Blir litt mer spennende da.. Men vi skal flytte ca. 1. juli, så da vil vi jo ha mist mulig å flytte på også... Så vi får se hvor stor nysgjerrigheten blir med tanke på å vite kjønnet. Har veldig lyst å dra på 3D ultralyd, men tiden vil vise.. Gleder meg sinnsykt til påskeferien nå. Vi skal på dykketur til Ålesund. Jeg kan ikke dykke, men det er så deilig bare å ha fri.. Samt at da går jo enda en uke for svangerskapet vårt... Blir deilig å slippe å ta på seg klær utover. Kjenner at det skal bli deilig å kunne svippe inn i slippers eller så. Støvlene jeg bruker ennå begynner å bli vanskelig å få på... Magen er liksom i veien når jeg skal bøye meg ned til gulvet.. hehe...
elly belly Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2007 Hei ivf m/prins Det blir koselig med 3D ultralyd vettu. Vi skal i uke 25 og det er vel ca. 5-6 uker til det også. Håper bare vi får sett noe, fordi jeg hører mange er misfornøyd med 3D. Best å ha et åpent sinn. ) Ultralyden viste ei lita jenta ja, men de vet det jo ikke med 100 % sikkerhet, så litt spenning blir det likevel. ) Ønsket meg ikke jente mer enn gutt nei, men hadde hele tiden en følelse om at det ble en jente. Det jeg ønsket meg var i all hovedsak en baby og hvilket kjønn det ble var ikke viktig. Ønsker deg velkommen etter om 14 timer og lykke til på 3D i mai. )
elly belly Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2007 Hei igjen scubagirl Ååh, du må ikke snakke! ) Gleder meg så sinnsykt til å ha på lette sommerkjoler og smutte føttene i slippers. Blir godt for hovne ben utpå sensommeren det. ) hihi Vi skal på 3D i begynnelsen av mai. Det var for fristende å la være ;o) Håper vi får sett noe. Kos deg på dykketur og ha en riktig god påske!
♥ivf m/prins♥ Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Hei igjen:) Ja, vi fikk se babyen i 3D under UL i uke 18, men jeg syns ikke det var noe da pga utviklingsstadiet til den lille. Var litt for liten til 3D, men jeg så tydelig ansiktet til han:) Skal der for tilbake når jeg er 26 fullgåtte uker. Her er det 110% sikkert at det kommer en liten prins:-))) Okey, liten var han, men den tissen og testiklene klarer selv ikke han å lyge i fra seg*knis* Ha ha ha ;o))) Når har du termin egentlig? Jeg har 15.aug., men har på følelsen at mange regner forskjellig rundtom her. Var ikke jeg foran deg egentlig? Jaja,noen dager fra eller til, spiller inge rolle:) Vet BIM regner svangerskapet i 282 dager, men legen min regner det i 280 dager. Så her inne må jeg legge inn terminen min på den 17ende aug. ellers så "faller jeg ut" og blir liggende feil her inne. Ja, 3D kan være og bli så mangt, men min gyn har veldig godt utstyr. Du kan jo klikke på nicket mitt og se prinsen min på UL bilder om du vil. Han er så deilig atte og bildene mener jeg er bra ))) Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå