Gå til innhold

Kanskje dere her inne har noen råd til meg??..

Anbefalte innlegg

Gjest ღ♥♥star♥♥ღ
Skrevet

På fredag våknet jeg opp med super ømme pupper (de har ikke vært ømme i forbindelse med TR på over ett år nå) og mensmurringer. Jeg hadde IKM søndag 25/3, men ingen TR kom den dagen. I går var fortsatt puppene ømme, jeg hadde mensmurringer og ingenting skjedde. I natt da jeg var på do kom det noen dråper bold, men det var helt lyselyse rosa og ikke noe mer har kommet siden det. Så nå sitter jeg her som et spørsmålstegn. I november og desember var jeg en uke forsinket sånn ca, men da hadde jeg akkurat begynt å slanke meg og gikk ned ganske mye ganske fort, så regner med at det var derfor. Bruker å være ganske så regelmessig i grunn...

Tror dere det er vits å løpe ned på apoteket enda, eller skal jeg bare se ann hva som skjer??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke orket å vente med å teste meg løp ned på apoteket og kjøpe en test....krysser fingrene for at du er gravid :)

Skrevet

Heia!!

Mitt første tegn var at brystvortene mine ble harde veldig lett (noe de vanligvis ikke blir). Testet positivt 4 dager før ikm:)

Siden det er etter ikm for deg så er det jo mulig at du får en strek ekstra????? ;)

Lykke til:)

Gjest ღ♥♥star♥♥ღ
Skrevet

Fant akkurat ut at jeg har lagt fra meg lommeboken i bilen til sambo og han er på jobb, så da må jeg i allefall vente til han kommer hjem i kveld meg å kjøpe test! Det blir mange laaange timer dette :P

Gjest ღ♥♥star♥♥ღ
Skrevet

Rakk ikke apoteket :( *huff* Nå må jeg vente helt til i morgen!!

Skrevet

Oj, spennende for deg, da! Jeg skal også teste i morgen, kanskje vi har positiv test begge to??

Håper du å være gravid, forresten?

Gjest ღ♥♥star♥♥ღ
Skrevet

Krysser fingrene ja :) *hehe* Sambo skal kjøpe med seg test på vei hjem fra jobben :) har du testet enda??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...