Faylinn Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 ...måtte vi alle føde snart! :-) Noen har vel gjort det også tenker jeg, mens vi andre sitter her med større og større mage! Har ikke vokst så raskt i hele svangerskapet som de fire siste ukene, enda bøkene lovte meg at jeg skulle vokse mindre på slutten! Hehe... Har nå hatt to netter på rad hvor jeg har måtte opp og på do og ikke sovnet igjen, noe jeg stort sett ellers har sluppet etter jeg begynte med akupunktur i uke 30. Kan bety at babyen endelig har festet seg...? Dessuten har jeg da ligget våken med sterke kynnere som kommer tett i tett i en times tid, men så dabber det av... Det er ingen tvil om min termindato, så hva venter babyen på? Vi venter bare på den i hvert fall. :-)
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Husk at vi har en "avtale" i påsken, Marianne, ikke lov å tjuvstarte ;P Har hatt sinnsyke kynnere i hele natt, og holder fremdeles på selv om jeg sitter stille... slitsomt, får håpe det har tenkt å gå over i skikkelige rier snart før jeg blir helt utslitt Kanskje vi skal spleise på trampoline? ;P
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 hei hei! slenger innom her jeg og! Hurra for oss... Har en del kynnere i dag, men hallo, d er jo ikke no nytt...kanskje jeg bare registrerer det litt ekstra siden i dag er dagen med stor D... Lykke til videre jenter, vi har uansett ikke lenge igjen selv om det sikkert kan føles sånn ut om d strekker ut i det vide og det bred... (bokstavelig talt...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå