Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 "Neven ending story" passe som utmarsj? Den er fin men jeg veit ikke om den vil passe. Sliter så fælt med og finne sang til utmarsjen assa. Jeg har lissom ikke peiling på hvordan type musikk som passer til utmarsjen.... Takker for hjelp!
Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2007 ok, da legger jeg bort den. Takk for svar:-)
Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2007 Når man tenker på utmarsjen, hva for musikk er det som passer til den? noen ideer på grupp/ artist eller låt? har noen i huet, men veit ikke helt:-(
Dronningen! Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 kan du ikke bruke brudemarsjer fra det stedet du bor eller steder i nærheten? Eller noen andre utradisjonelle? Denne siden har flere fine brudemarsjer http://www.kollandsrud.no/demo1.htm
map79 Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Vi skal ha "All you need is love" - har du sett love actually? Elsker The Beatles
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Skal alle ha sånne fancy sanger? Vi skal ha de to standard marsjene vi... Er det kjedelig det?
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #9 Skrevet 28. mars 2007 Det skal vi også ha, så da er vi også kjedelige )
Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. mars 2007 nei, nå har jeg gitt opp, tror det blir brudmarsj fra lødingen jeg som blir utmarsjen...... innmarsjen har jeg et par og velge i mellom før jeg blir helt enig med meg selv.... men tror det blir Söderman - Brudemarsj fra "Et bondebryllup for den likte jeg.
brooklyn Skrevet 28. mars 2007 #11 Skrevet 28. mars 2007 vi hadde den!! Jeg gråt som en klut der jeg gikk! Aldeles perfekt!!
Pocoyoツ Skrevet 28. mars 2007 #12 Skrevet 28. mars 2007 Vi skal ha Brudemarsj fra Lødingen som utmarsj. Syns det er en skikkelig gla'-marsj! Men aner ikke hva vi skal ha når jeg skal gå ned midtgangen..
Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 29. mars 2007 nei, ikke så lett det der, for det er så mange og velge i. Blir ikke helt enig med meg sjøl om hvem a de låtene jeg har plukka ut som skal få æren av å spille marsjen:-), men du får ha lykketil med valget! klem
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #14 Skrevet 29. mars 2007 Her kan dere høre på noen av marsjene: http://www.royken.kirken.no/tekstsider.cfm?text_id=24732
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #15 Skrevet 29. mars 2007 Synes også dette er kjempevanskelig. Jeg har aldri vært noe glad i orgelspill, så jeg kunne tenke meg theme-song fra Forrest Gump som inngangsmelodi. Må spilles på piano. Dette er liksom mer meg en slik orgelspill.. Andre som føler det slik?? Ellers ønsker jeg å spille "Gabriellas song" på cd som et innslag under vielsen. Den er utrolig fin.. Utgangsmusikk har vi ikke funnet ennå. Lykke til med valgene dine:-)
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 29. mars 2007 #16 Skrevet 29. mars 2007 Vi skal også ha all you need is love! Hahahah jeg trodde vi var kjempeoriginale jeg.....men nei. Vi skal ha ett kor som synger da, jeg kjenner alle i koret så det blir litt personlig og flott tror jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå