Gå til innhold

brudemarsjen, vil sangen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Neven ending story" passe som utmarsj? Den er fin men jeg veit ikke om den vil passe. Sliter så fælt med og finne sang til utmarsjen assa. Jeg har lissom ikke peiling på hvordan type musikk som passer til utmarsjen....

Takker for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ville ikke jeg valgt nei.....

Skrevet

ok, da legger jeg bort den.

Takk for svar:-)

Skrevet

Når man tenker på utmarsjen, hva for musikk er det som passer til den? noen ideer på grupp/ artist eller låt? har noen i huet, men veit ikke helt:-(

Skrevet

Vi skal ha "All you need is love" - har du sett love actually?

Elsker The Beatles :)

Skrevet

Skal alle ha sånne fancy sanger? Vi skal ha de to standard marsjene vi... Er det kjedelig det?

Skrevet

Det skal vi også ha, så da er vi også kjedelige :o)

Skrevet

nei, nå har jeg gitt opp, tror det blir brudmarsj fra lødingen jeg som blir utmarsjen...... innmarsjen har jeg et par og velge i mellom før jeg blir helt enig med meg selv.... men tror det blir Söderman - Brudemarsj fra "Et bondebryllup for den likte jeg.

Skrevet

vi hadde den!! Jeg gråt som en klut der jeg gikk! Aldeles perfekt!!

Skrevet

Vi skal ha Brudemarsj fra Lødingen som utmarsj. Syns det er en skikkelig gla'-marsj! :)

Men aner ikke hva vi skal ha når jeg skal gå ned midtgangen..

Skrevet

nei, ikke så lett det der, for det er så mange og velge i. Blir ikke helt enig med meg sjøl om hvem a de låtene jeg har plukka ut som skal få æren av å spille marsjen:-), men du får ha lykketil med valget!

klem

Skrevet

Synes også dette er kjempevanskelig. Jeg har aldri vært noe glad i orgelspill, så jeg kunne tenke meg theme-song fra Forrest Gump som inngangsmelodi. Må spilles på piano. Dette er liksom mer meg en slik orgelspill.. Andre som føler det slik?? Ellers ønsker jeg å spille "Gabriellas song" på cd som et innslag under vielsen. Den er utrolig fin.. Utgangsmusikk har vi ikke funnet ennå. Lykke til med valgene dine:-)

Skrevet

Vi skal også ha all you need is love! Hahahah jeg trodde vi var kjempeoriginale jeg.....men nei.

Vi skal ha ett kor som synger da, jeg kjenner alle i koret så det blir litt personlig og flott tror jeg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...