Gå til innhold

Portrettfotografering i barnehagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er akuratt fylt to år og nå fikk vi tilbud om fotografering i barnehagen.

Egentlig syns jeg det kunne ha vært gøy med et slikt bilde, men ser for meg at det kanskje blir litt mye styr for han, og kanskje ikke akuratt gøy.

Fotografen anbefalte ikke dette for de under 2 år. Han er jo over, men det er jo ikke mye da...

Tar dere slike bilder av barna deres i barnehagen?

Gruppebilde skal vi ha uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble tatt det i høst i bhg. Og var så utrolig flott.Veldig dyktig fotograf. Har veldig mye å si når enn skal ta bilder av barn. Da var gutten vår ikke blitt 2 år enda. Jeg ville valgt portrett bilde.

Skrevet

Fotografen kommer i vår bhg den 18 april. Da er lillegutt 2 år og 4 mnd gammel. Håper på et flott bilde av ham da... må snart ut å handle inn noe fint han kan ha på seg den dagen :)

Dere som har tatt bilder av deres sønner i bhg, hva hadde de på seg?

Skrevet

Hadde på han olabukse og en fin ensfarget genser. Tenkte ikke på at de skulle ta det ute. Men de tok da på en fin strikkegenser han har. Ble knall bilde.

Skrevet

åja. Like før sønnen min fylte to år, skulle dem fotograferes i bhg. Både potrett og gruppebilde. Potrettbildet ble så utrolig nydelig. Dem hadde satt han på en sykkel ute...uten jakke (for det var veldig varmt på den tiden), og han satt så rolig og stirret inn i fotoapparatet. Bildet ble så fint, at flere av eksemplarer ble puttet i ramme og gitt som julegave til besteforeldrer.

Men så er sønnne min skikkelig skikkelig ekstrem fotogen da. Han elsker å bli tatt bilde av.

Skrevet

Sønnen min hadde en vanlig brun gjenser og jeans. Og bildet ble så naturlig og fin, for dem tok det ute i det fine været.

Jeg hadde tenkt å pynte sønnen min den dagen, men tenkte at for mye farger og dill dall blir for mye.

Skrevet

Småen tok bhg. bilde da han var 10 mnd.

mnd. etter byttet han barnehage og tok bilde der.

Også tok han bilde nå i høst da han var 2 år.

Gruppebilde + portrett bilde.

Så vi har tre flotte bilder av småen.. Veldig fine alle tre :-)

Skrevet

vi tok før vår ble 2 år, og de ble kjempe fine!

Skrevet

Vi tok portrettbilde, men stakkars tulla, som ikke hadde fylt 2 ennå, ser jo helt betutta ut! Hehe, uff, hun syntes det var litt skummelt å bli avbildet av en fremmed person...

Hun er forøvrig helt alvorlig på gruppebildet også, og da sitter hun på fanget til lederen.

Jeg hadde gjort det igjen, for det er jo moro å ha uansett. Og som regel blir jo bildene fine, og ikke så alvorstunge som våre bilder ble... ;-)

Skrevet

Det ble tatt bilde i barnehagen i fjor høst. Da var gutten min 18 mnd. Det ble kjempefine portrettbilder. Fotografene vet jo hvilken aldersgruppe de skal ta bilde av så de er ganske tolmodige.

Det er morro å ha fra første året i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...