Gå til innhold

Jeg gir opp snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er mnd, om kvelden sovner han godt i sin egen seng etter en vugge sang.

Men dagtid er et mareritt... han tar ikke smukk og vil ikke sutteklut. Nå har jeg prøvd kosemetoden i 2 uker og ingen bedring.Han ligger i senga og hyler febrilsk på dag tid. samme hvis jeg prøver vogna.

Uroen over senga er bare til forstyrrelse. For den vil han bare leke med.

Han skriker også hvis jeg vugger han til søvn i vogna.

Noen som kjenner seg igjen og kan komme med gode råd for hvordan vi enklere kan få han til å sove på dagtid? og om det eventult går over av seg selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når de er så små er jo det meste lov. Jeg gikk og bar gutten min MYE da han var knøttliten...da sovnet han ofte på skulderen min. Eller han sovnet på brystkassa mi, eller ved puppen. Da ventet jeg en liten stund, tok "armtesten" (holdt opp og slapp armen hans for å sjekke om han sov ordentlig) før jeg la ham fra meg i vogna/senga.

Du har kanskje prøvd dette, uansett : lykke til!

Skrevet

Trille tur kanskje? Ellers sover mitt knøtt best på dagtid når han kan høre meg romstere rundt, så han pleier å sove på stua i bagen sin. Det hendte også ofte før at han bare sovnet når jeg bar ham :)

Skrevet

glemte å skrive at han er 4 1/2 mnd så han vil ikke sove på kroppen min lenger

Skrevet

Ååååå, trodde kanskje at han var mindre jeg :) Har du prøvd å trille ham, eventuelt sove ute? Ellers varierer jo behovet for søvn veldig fra barn til barn, men han blir sutrete kanskje fordi han er trøtt? Gjerne viktig at de får sove før de rekker å bli overtrøtte, for da har mange barn vanskelig med å sovne.

Skrevet

ja har prøvd å trille, da går det raskere, men han hyler fortsatt. Han er nok ikke den som trenger mest søvn nei. 3x 30 min er det han sover i løpet av en dag. ja det med overtrøtt er vanskelig. prøver å ta legge han når jeg ser tegnene, men legger jeg han fortidlig blir hyla bare enda mer intense og var lenger og det er veldig vondt å høre på.

takk for svarene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...