Gå til innhold

Da er jeg over i 2. trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

og kan puste litt lettet ut:) Jeg er 22 år (23 i mai) og venter mitt andre barn, har termin 11. oktober:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til på ferden:)

Skrevet

Hei:) Gratulerer! D var godt å se ett innlegg som var skrevet av noen som ikke er så langt ut i 2 trimester... Føler meg ikke hjemme i 1 eller 2 trimester om dagen... alle her er liksom så langt... :)

Jeg har termin 5 oktober, og begynner på uke 13 i morgen. Utrolig deilig å komme over 1 trimester:):):)

Vi har akkurat begynnt å si d til folk. var hos svigers i går. Var litt nervøs for d, men d gikk kjempe bra! Syns d er så gøy å si d til folk!

Har hatt masse positive tilbake mld..:)

Har du sagt d til folk eller? Begynt å få mage? Syns d går så sent jeg... kan se d selv, men ikke mye...

Skrevet

er ferdig med uke 13 forresten... hehe... begynner på uke 14...jaja..

Skrevet

Godt å se at det er flere som ikke har kommet så veldig langt inni 2.trimester. Jeg er i 12+2 og formen er topp. gleder meg veldig,men har ikke sagt det til så mange enda. Gruer meg litt for hvordan enkelte vil reagere.

Skrevet

Velkommen velkommen:) :) dette sies aa vaere det beste trimesteret! hihi!

Lykke til fremover =)

Skrevet

Velkommen over!

Husker hvordan det var å føle seg litt uttafor på 2.tri, og samtidig litt uttafor på 1.tri også ;) Det går over, heldigvis.

Og foreløpig (uten å ha test 3. tri) så er 2.tri det beste trimesteret. Ultralyd, magen vokser men bare på den koselige - ikke "gigantiske i magen veien-måten", og ja. Det er bare fint.

Jeg husker GODT da jeg var 12+2, og i dag er jeg 20+2, allerede. Tiden går fort.

Skrevet

Syns tiden går ufattelig sent jeg... Hadde en ma i okt. i fjor, og har nok vært veldig bekymret denne gangen...men nå er d jo sol og varme, i tillegg er 1 trim. er over:) Satser på at tiden begynner å gå nå:) har masse å gjøre på skolen også frem mot sommeren(går allmenn påbygging), så d er jo nok å styre med...

Ser virkelig frem til d som kommer! Begynner å bli lettere nå som familie og venner begynner å finne ut av d...

Har du fått mye mage da? Når begynte den å se ut som en gravid-mage?:) Vet du hva du får?:)

Skrevet

Jeg har også sagt det til folk, i allefall omtrent alle i familien:) Alle syns det er kjekt og gleder seg. Jeg har begynt å få litt mage også, men føler den er mest oppblåst:p Spesielt på kvelden etter et godt måltid:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...