Gå til innhold

30 dager igjen i dag, flere ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen er det 30 dager igjen, helt utrolig hvor fort tiden har gått .. hadde jeg aldri trodd :o)

Jeg merker godt at det nærmer seg da, tungt å reise seg og bevege seg..og trangt i magen ;o)

Så etter Påske er jeg klar ! Da kan nurket bare komme..

Håper dere har det fint alle sammen :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her =). Skulle ønske det var mindre jeg da, hihi, er helt klar nå jeg. Men jeg nyter å være gravid også da, for formen er super =).

Skrevet

25 dager jeg da, kunne godt vært færre... oooh, smålei av alle vondtene:-)

Skrevet

Har bare 8(!) dager igjen!! Men det er til termin, da..

Har en følelse av at jeg går over tiden litt, gjorde det med første, så det er vel "typisk" meg, det da.. Men allikevel, det er MAX 3 uker til jeg får treffe sønnen min!!!! :))))

Skrevet

Jeg jeg jeg, Strålende:)

Men det visst du jo:)

Skrevet

Jeg har også 30 dager igjen i dag!

Skrevet

Jeg har også 30 dage igjen i dag. ;)

I morgen blir det mer spennende å si hvor mange dager som er igjen når vi kommer oss ned på tjue-tallet. =)

Skrevet

36 dager jeg da... ikke såååå lenge igjen.... men jeg har termin 2 mai.. åssen kan du mai baby ha 30 dager igjen da????:)

Skrevet

34 dager igjen jeg, da. Føler at det begynner å nærme seg nå! ;)

Skrevet

Jeg har også akkurat 30 dager igjen i dag:)

Nå nærmer det seg ja..!

c',)

Skrevet

Kjekt å se at vi er flere som er med samme termin sånn + / - :o)

Syns det er koselig å ha noen å følge litt med på sånn på slutten jeg ... det nærmer seg jo med stormskritt !

Etter påske kommer jeg til å være veeeldig utålmodig tenker jeg... hodet er jo allerede festet og alt.. ny legesjekk på torsdag, spennende :o)

Klem til dere alle

Skrevet

Jeg har også 30 dager igjen i dag!! Gleder meg veldig til gullet kommer. Har det meste på plass nå, men har sikkert kjøpt inn for masse tøy allerede... Noen som skal på KK i Bergen?

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Jeg skal på KK i Bergen høygravid_1975 :o)

Skal faktisk dit i morgen på omvisning :o)

Skrevet

Ja jeg skal også på KK i Bergen =), håper på storken vi da. Dere da? Barsel, storken?

Skrevet

Tror jeg ender på føden, er så mange som har anbefalt meg å gå på føden første gang... så evt vurdere storken neste gang :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...