djaniz Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 mi kusine skal synge i kirka,men det store spm er: hvilken sang? please hjelp meg!!!! jeg hadde veldig lyst på shania twain med from this moment,men den er så standard for tiden.. håper virkelig det finnes andre som passer!
snart4barnsmamma Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Eg vil anbefale Tir na Noir av Vamp, eller The Rose med Bette Midler..det er 2 veldig fine sangar... Lykke til!!!
Ayla78 Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Spørs jo litt hva du liker da, men vi skal nok ha Tålt med Bjørn Eidsvåg og You are so beautiful med Joe Cocker..Nydelige sanger begge to. Tålt er veldig fin da den er ganske jordnær og god, "vi har funnet språket vårt ".. "vennskapet er basen i vårt livet ut seilas".. flott ja..
Jordbærjenta:-) Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Vi skal ha to sanger vi og det er Lee Ann Rhimes med How do i live og så Celine Dion med Power of Love. To nydelige sanger!!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Synes ikke tir'na noir med Vamp passer i et bryllup. For meg er det en sang som passer i begravelse. Fra teksten i sangen: " og min livbåt blir låra i seks fot med jord"
mammatilsommeren Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Vi skal ha You`ll never walk alone og cany help falling in love with you. Men vi sliter med noen som kan synge for oss....noen som vet om noen i oslo område?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå