Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 på do på et shoppingsenter? setter dere vogna utenfor do-avlukket?(mener inne på selve doen men utenfor selve avlukket) da mener jeg di som har små babyer som ligger i vogna..tulla mi er 2 mnd gammel og jeg hater og sette henne fra meg men har jo ikke annet valg når jeg må på do. og hva gjør dere hvis dere er i en trang butikk og skal prøve klær? og det er umulig og få vogna med seg inn i garderoben? bare lurer virker som at jeg er den eneste som stoler på betjeningen og går fra vogna 2 min. hadde tulla våknet og begynt og gråte hadde jeg seførgelig hørt det så langt unna er hun ikke. men er like nervøs hver gang finns jo mange syke mennesker rundt om.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Jeg går på handikap toalettet.
Jente89 ♥ Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Handicap toaletter (eller hvordan det skrives), det har dem på dem fleste shopingsenter. å prøve klær, tja går vel ann å spørre om vogna kan stå atme kassa mens man prøver, om barnet sover, å spørre pent om dem kan se til barnet. om ikke så dra på shoping når du ikke er med barn
Supermamm Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Gikk også på handikap toalett da snuppa var liten, en gang har jeg gått fra henne ved vasken inne på dametoalett for det var helt krise og ikke noe handikap do der. Gikk ikke å prøvde noe særlig klær med snuppa aleine da hun var så liten, hadde alltid med meg noen til å passe.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 jeg tenkte også og gå på handicap toalettet men på oslo city finnes det ikke,eller det finns men oppi 4 etasje og heisen går bare til tredje etasje og jeg nekter og gå baklengs opp rulle trappa da mister jeg garantert både vogna og meg selv! huff både oslo city,byporten har dårlige toaletter det er jo umulig og ha med barnevogn.samme gjelder prøverommene.og jeg som alenemamma har ikke noen som kan passe tulla og er som oftest alene i butikker.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 hilsen HI (jeg som skrev det siste anonyme inlegget her)
Murmeline Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 Har faktisk tatt heisen helt opp til fjerde på city jeg da;) Gikk veldig bra, og fikk brukt HC-toalettet!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 Om du tar heisen hos HENNES så kommer du direkte opp til toalettet i 4 etasje =0)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #9 Skrevet 26. mars 2007 åja jøss det visste jeg ikke trodde jeg ikke kom lengre jeg ettersom den vanlige heisen kun går til tredje.men takk for tips da skal jeg begynne og gjøre det isteden hater og gå fra babyen min på sånne ofentlige doer. hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #10 Skrevet 27. mars 2007 hihi, syns det hadde vært litt rart om det ikke var heis opp til 4 etasje hvor handikapdoen er! Kjipt for de i rullestol å måtte ta rulletrapp til den siste etasjen liksom:P
Harald Ripultfør Skrevet 27. mars 2007 #11 Skrevet 27. mars 2007 Dessuten så er det eneste stellerommet på oslo city i 4 etg. MEN en gang jeg var der var heisen opp til 4 i ustand, så da spurte jeg omjeg kunne få skifte bleie på handicapdoen de har i 1 etg. Men nei, det kunne jeg ikke for det var ikke lov å skifte bleier på handicap doen!!! Så da måtte jeg vente på at vaktmesteren skulle komme å reparere heisen! Og det kunne ta sin tid sa de.. Snakk om elendig service!! Men på byporten er det da fine handicaptoaletter og stellerom!
♥sjiga♥ Skrevet 27. mars 2007 #12 Skrevet 27. mars 2007 bruker handikapp wc eller stellerommet dersom det er wc der. har med meg noen til å se etter han når jeg vil prøve klær. ellers lar jeg vær å prøve noe.
♥sjiga♥ Skrevet 27. mars 2007 #13 Skrevet 27. mars 2007 syntes det er rart at hc wc er i 4 etage og det ikke går hei dit med tanke på de som bruker rullestol og slikt. haha hvordan får de seg opp på do da. da er det ev. dårlig planlagt av oslo city. har aldri sjekket ut dette jeg. men det senteret er jo ikke nytt så noen burde ha reagert før kansje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå