Gjest Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 gleder meg faktisk.. fikk brev fra sakkyndig i vår sak, intervju, med biomor, barnet,kontaktlærer på skolen, og med oss.. han mener at barnet ikke har det bra hos mor, verken psykisk, eller økonomisk.. og skrev at vi burde få ungen til oss.
Bærta å babyn Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 håper det ordner seg for dere da, når starter "spetaklet"?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Håper dere får omsorgen og at alt ordner seg for ungene:)
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 12 april, starter det. mannen min snakket med advokaten vår i dag.. hun sa at hun aldri hadde hadd en sak som var så enkel å vinne.. etter at hun hadde lest det 20 sider lange brevet som sakkyndig hadde skrevet.. håper for ungen sin del, at hun har rett.. vil ikke at han skal lide mere pga dette..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Jeg lurer bare på hva advokaten deres sa FØR dere fikk se sakkyndigerapporten? Hvor stor sjanse hadde dere sa sa han/ hun? Vi vurderer å gå for omsorgen (sier vi, da det også vil bli meg som yter omsorg). Men advokaten er usikker. Sier at det er mye som skal "klaffe" og at vi er avhengige av en sakkyndigerapport i vår favør.
Gjest Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 hvis barnet har det like godt i begge hjem, er det nå 50-50, hvis begge har hadd barnet mye..det er ikke en selfølge at barnet skal bo hos mor, slik det var før... og hvis barnet er 12 år har det mye å si hva h*n vil.. men ja, sakkyndis rapport har mye å si.. lykke til )
Singelmamma og banden Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 De flytter ikke et barn uten god grunn, så dersom sakkyndige mener at det er like bra blir barnet som regel værende. I lille spire sin situasjon påstår de aller aller fleste at barnet har det bedre hos fars familie, så mest sannsynlig blir nok lille spire "tobarnsmor" :-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Hva er spesielt med lille spires sak? Jeg har ikke lest så mye..... Kan dere hjelpe meg å oppdatere? Det er meg som skrev at vi også kanksje skulle prøve å få omsorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå