Gå til innhold

Herregud, hvor skal dette ende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp kommet meg over i 3. trimester (er i 29. uke nå), men har allerede lagt på meg hele 13 kilo!!! Er det muuuulig?!?! Og jeg er kraftig i utgangspunktet, også... Er helt på grinern, jeg. Ikke spiser jeg mye snop, har bare dilla på frukt. Veldig redd for å få kjeft, skal på sv.kontroll på onsdag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle du få kjeft??? Man skal IKKE slanke seg med barni magen!! Dessuten er det ikke noe man kan gjøre når man legger på seg, enkelte har mere vann i kroppen. Har selv lagt på meg nesten 10 kg. Ikke har jeg spistnoe mer heller. Syns heller ikke at jeg er blitt noe stoor..

Skrevet

Skal jeg fortelle deg noe oppmuntrende? Jeg hadde gått opp tretten kilo når jeg var 28 uker på vei, nå fire uker etterpå har jeg gått opp fjorten:) Jeg har altså bare gått opp en kilo på en måned, og det uten å gjøre noe for det.

Drikk masse vann og spis masse masse frukt, det er jo bare skjønt nå som sommeren er på vei:) Tror jeg automatisk spiser litt mindre om gangen nå enn hva jeg har gjort tidligere i svangerskapet, siden det ikke er så mye plass i magen til mat lenger:)

Lykke til!! Dette går så bra så!

Skrevet

Jøss, så bra! Takk, det var faktisk veldig oppmuntrende å høre :-) Blir nemlig litt irritert på JM min, hun er så negativ uansett.. Har hele tiden fått høre at jeg må begrense meg mht frukt osv, fordi det er så mye fruktsukker osv.. maks 2 frukt om dagen! (Hmm.. spørs hvor mange druer det tilsvarer.. hehe ;-) Men mener nå at det er bedre å ha dilla på frukt og grønt enn sjokkis ihvertfall!

Skrevet

Hei du!

Samme som simsala her....hadde også lagt på meg 13 kg i uke 28....

Nå er jeg i uke 35 og har lagt på meg tilsammen 15 kg! Så slapp av...kos deg! Tror d er noen som legger på seg mest i begynnelsen...også dabber d av på slutten!

:-) Har det også sånn at jeg spiser mindre nå....veldi mye mindre! Helt utrolig liten plass der inne...hehe!! :-)

Lykke til videre!

Ikke tenk så mye på vekta...(jeg gjorde også d....men d gikk over da jeg merka at vekta stabiliserte seg!)

Skrevet

ikke tenk så mye på vekta di du.. når du får ungen ut og begynner å amme raser kiloen av deg igjen. har ei veninne som la på seg over 20 kg i sv.skapet og 3 mnd etter ha hun tatt av alle de kiloene + en go del til.. som hun hadde tilovers.

min JM er ikke noe fokuser på hvor mye man legger på seg bare d går litt etter litt og ikke ekstremt mye på en uke..

noen legger lite på seg mens andre legger mye..

så bare ta d me ro og spis frukt du.. er mye bedre for babyen me frukt enn lade mener no jeg da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...