Gjest Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Om noen vil se så ligger det nye bilder på profilen min Har jeg liten mage eller er det bare alle som syns det??
Mirakelungen Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 tja, vet ikke om du har så liten mage, hi hi har sett mindre, Fin mage forresten.
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Hehe!! TAKK!! Endelig noen som sier at jeg ikke har liten mage!!
Mjaubeibi! Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Sånn passe vil jeg tro Fiiin mage - tror forresten at det har mye å si hvordan man kler seg! Til daglig vises min ikke så godt under alle klærne, men på magebilder jeg tar så er den nå stooor og god syns jeg! Jeg har også hørt at jeg har såå liten mage og folk tror meg ikke når jeg sier jeg kun har kort tid til termin, alle tipper at det er et par mnd igjen til termin - men i dag er det faktisk bare 5 dager Jordmor sa at pga lengden min (1,76) så ligger babyen godt inni meg og har god plass på lengden, så får nå håpe det da. www.cathrinehoyland.com/baby - som du ser - stor og god nå hehe! Så alle som kommenter liten mage skulle bare sett! ;oD
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Hehe =) Takk Jeg blir vel bare ikke så kjempestor da Syns magen er stor nå jeg da, er i veien allerede... Hehehe Men men Magen din var jo stor og god den da! Men ikke übersize liksom Jeg er 7 cm lavere enn deg.. Hehe.. Men kan vel hende at den koser seg inni der alikevel.. Merkes iallefall om natta *gjesp* superaktiv baby på natta.. Jeg håper det endrer seg. hhe
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Synes du har kjempefin mage Trine!! jeg er nesten en uke lenger en deg, og andregangs men min er faktisk litt mindre. Så jeg vet virkelig hvordan det er når folk ikke tror på at vi kun har 2 mnd igjen! Jeg var enda mindre sist gang, og da møtte jeg en gammel bekjent 4 dager før jeg fødte, og hun nektet å tro at jeg var lenger en 6 mnd på vei da? men ut kom en helt liten normal gutt på 51 cm og 3250g så det er vel bare at vi bærer barna våres litt mer "inn ,mot ryggen" enn noen andre? (er 175 lang, så det er jo litt plass å fordele på og da?) (har ikke noen magebilder fra dette svangerskap enda, men skal prøve å legge ut noen bilder om noen dager, så kan du se da...) ha en fortsatt fin dag forresten!!
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Hei og hopp jumanji =) Alt bra med deg?? Ingen fler kynnere?? Du tar det vel med ro du også nå da?? Jeg har blitt sofasliter for å si det slik. Det er "godt" det er noen som kjenner til problemet, for det er ikke noe moro.. Men men.. Du så hva jeg skrev over her?? Hehe, da blir det mindre trøbbel etter fødselen? Hehehe... Jeg ligger nå over SF målene, og knøttet blir iallefall sterkere merker jeg på sparkene. Hehe. Ikke alle som er like gode å ta i mot. Samboern skjønner bare ikke hvordan jeg får sove med den boksekampen i magen hver kveld. Hehe.. Du må si i fra til meg når du får lagt ut bilder, så får jeg se
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 hei trine! synes magen din er akkurat passe.selv er jeg 32 uker på vei,men det er det ingen som tror.har såvidt en liten kul på magen,men kan jo sprette ut i løpet av de siste mnd? er liten rund,det kan være forklaringen.men i mine to første svangerskap vistes det godt..vet du hva du har i magen,gutt/jente?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 27. mars 2007 #9 Skrevet 27. mars 2007 heisann! jeg har termin samme dag som deg trine:) og ikke en eneste person i verden har sett -ikke vantro- ut når jeg forteller når termin er..... men det er i andre retningen da:) jeg har stooooooor mage:) "hæ???? nesten TRE mnd igjen??!! hvor stor skal du bli da??!!??" .... huff, og ikke rent sjeldent med et (sikkert ubevisst) frekkt tonefall.... jaja- så helt ærlig misunner jeg dere med liten mage jeg:) skulle ønske noen kunne sagt til meg at jeg ikke hadde sååå stor mage da:) synest din mage er kjempe kjempe fin:) og koser meg med magen min selv også forde om ingen tror på det- "det må jo være forferdelig grusomt å drasse rundt med den derre digre bollen der..." men det er det ikke det! )
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 27. mars 2007 #10 Skrevet 27. mars 2007 Synes magen din er akkurat passe, jeg :-) Som førstegangs er du nok i midt på treet. Flott mage!
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #11 Skrevet 27. mars 2007 Hehe.. Joda, det er en mellomting.. Men uansett er ingen fornøyde uansett hva som blir sagt... Mamma var KJEMPESTOR da hu fikk meg og gikk opp 25 kg. Men med brødrene mine var hu ganske lita egentlig. Så lenge man koser seg med graviditeten bør folk holde seg for gode til å slenge kommentarer som kommer frem litt galt av og til!! Men men!!! KOS deg videre i svangerskapet! Det skal jeg, det er ikke sååååå lenge igjen nå
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #13 Skrevet 27. mars 2007 Heisann! Jada, den kan sprette ut.. Aner ikke hva jeg har i magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå