Gå til innhold

ny ultralyd time i morgen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 uker igjen til terminen og har en ultralydtime i morgen. Gleder meg kjempe massse. håper det er mulig og se noe.det er jo ganske trankt inni der nå. håper jo og få ett fint bilde av fjeset.

er det noen her som har født før som har vært på ultralyd siste måneden? har dere fått ett greit bilde av babyen da?

den vanelige ultralyden vi går på, var alt som det skulle.så jeg tenkte jeg skulle ta med med dattera mi på 5 år denne gangen. er det dumt tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor skal du på ny UL? for du ønsker selv å se eller er d en annen grunn?

Skrevet

fordi første gang lå jenta mi i seteleie. så de skal bare se forsikkerhetskyld at babyen ligger som den skal denne gangen.

Skrevet

Spørs om du får se veldig bra bilder... Siden de er såpass store på slutten! Men kan jo hende :) Jeg var på en i forrige uke,dvs 39, så svært lite, men så noen hender som veivet, og hjertet som slo:) Er så kort tid til vi får se henne, så at alt var bra og at hun lå riktig vei holdt lenge for meg!!! Er jo bare kjempe bonus om du får se ansiktet ;) Lykke til !

Skrevet

ja jeg gleder meg utrolig mye til og forhåpentligvis få en ny bekreftelse på at alt er som det skal og at jeg bare kan slappe av og kose meg den siste tiden.

nå er det bare 5 arbeidsdager igjen så begynner jeg på permisjonen også. skal bli godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...