Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følte jeg ikke fikk noenting ut av det... Var en student som kom hjem til oss. Syns ikke hun visste noenting! Mange ting jeg visste som hun ikke gjorde.. Som f.eks malt-ekstrakt oppi mme for å unngå hard mage, sukkervann mot vond mage osv... Følte meg litt som den bedrevitern der jeg satt. Ikke kunne hun svare ordntlig for seg når jeg spurte om ting heller... Hun var jo bare en helsesøsterstudent på noen og tjue som nettopp hadde kommet ut i praksis!

Så når hun skulle veie lillemann, la hun han alt for langt ut i den "hengekøya" så hodet lå uttafor å bare dingla... Skal man ikke passe på nakken på sånne småtasser spurte jeg da.. Da svarte hun.."Oj, jo! Vi får vel prøve å flytte på han da!" Så lo hun.

Nei, var ikke akkurat sånn jeg hadde forestilt meg dette besøket nei gitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ikke helt optimalt ut nei... Du får heller ta en tur på helsestasjonen når det lir på :)

ps: hvor gammel er gutten din?

Skrevet

husker deg fra bim ;)

Skrevet

Hm, var det ikke litt rart at hun kom alene hvis hun "bare" var student? Er vel vanlig at nybakte mødre (og -fedre) har tusenvis av spørsmål som de gjerne vil ha svar på...?

Kjipt, skjønner godt du er skuffet.

Skrevet

høres ut som du bør gi beskjed til hs om at hun burde ha noen i følge med seg. hvis ingen sier fra kan hun ikke bli bedre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...