Gå til innhold

Vill alle amme sine barn på fysioeterapi timen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller gjør dem det før dem reiser til timen eller når dem kommer hjem?

Finnes vell ikke microbølgeovn der vist jeg vill gi mitt barn morsmelkerstatning vell eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har nok mulighet til å sette flasken din i vannbad...Jeg ammet i allefall på vår time, og det gjorde flere andre også, så det tror jeg ikke du skal bekymre deg over. Jeg er veldig komfortabel med å amme, og på helsestasjonen eller andre slike steder er helt normalt.

Skrevet

Ikke vist man har over 105 G i bh da tørr man ikke amme i offentlighet uansett.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Det finnes masse man kan gjøre for at melka holder seg varm og fersk på flaska. Skal finne en tråd om det, og kopiere.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Her: http://www.dinbaby.com/forum/thread/8748605

Jeg var også livredd for å amme offentlig, men greide det faktisk 2 ganger på helsestasjonen, og en gang på toget (da var det nesten ingen folk der)...og jeg har H-cup nå som melka er vekk, så jeg må ha hatt I eller J-cup med melk, men greide å skjule puppene med teppe og t-skjorte.

Skrevet

Jeg bruker også et teppe jeg fester i halsen på genseren min og dekker til babyen og meg med...da får knøttet matfred og jeg slipper å føle meg "naken" :)

Skrevet

og ja...har ammet maaaange forskjellige steder. Har ikke vært hos fysio med knøttet, men når han hyler og vil ha mat er jeg tilbøyelig til å gi meg...han blir jo blå stakkar.

Skrevet

Har "greid det" på hs jeg også, men jeg hadde aldri nok med melk osv så jeg skulle bare vise hvordan vi gjorde det, samt at snuppa trengte mat. Ikke moro så jeg skjønner deg godt. Med melka vokste jeg til slutt ut av 90H mot normalt 85E/F. Det er vanskelig å gjemme seg når man i tillegg har problemer med stilling fra før og man FØLER at ALLE glor (noe de kanskje også gjør....) men må man så må man...

Hvis du absolutt ikke klarer så gjør det vel heller ingenting om du gir mme akkurat da.

:-)

Skrevet

til anonym over her

unskyld men hva har størrelsen med hvorvidt man tør amme eller ikke offentlig å gjøre?

jeg har større cup enn det der og jeg ammer da for pokker offentlig. og ja hos fysioterapauten ungen må få mat.

herregud. er det mulig.

Skrevet

den var til kommentaren om bh str.

blir bare provosert over at man ikke skal kunne amme bare fordi man er stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...