Irmelinn m/spire Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Jeg driver for tiden å leter etter kjole. Er veldig ubestemt på om jeg skal kjøpe brukt eller en ny. Mitt problem er at jeg har store bryster. Bruker str 80 E i bh. Er det noen med samme "problem" som meg? og hvilken overdel vil dere gå for når man har store bryster? Tube, halterneck, spiler.....?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Skulle gjerne hjulpet deg, men sliter ikke akkurat med det problemet nei... =)
Irmelinn m/spire Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2007 Tror jeg går for halterneck.. Har funnet en nydelig kjole:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå