DK+2 Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Heilt utruli opplevelse, Æ e MAMMA!! Fødselen blei satt igang 2 uke før tia pga svangerskapsforgiftning. Fikk en nydelig gutt på 49 cm å 2942 kg =)
_Mita_<3 Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 SÅ MORRO:) Gratulerer sååååååååååååå mye:) Er det første? Gøy?.. åååå gleder meg sååååå
DK+2 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2007 Ja, e min første =) Glæd dæ bære masse, e utruli koseli! =) Som ei ainna sa, verdens bæste jobb å være mamma, ivertfaill foreløpig... hehe Kai William ska han heite. Vente du din første og?
veronica<3 Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Så heldig du er!!!!!!!!! Kos deg masse med gutten din:) Gratulerer!! Klem:o)
_Mita_<3 Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 ÅÅ.. så søtt:) hællandussan.. jeg vil og nå...hehe:) Ja er min første så gleder meg så.. smiler bare fra øret til øret om dagen og venter på han kommer snart:) har handla alt jeg trenger så å si.. henter vogna i morra å kjøper stellebord og seng i morra. så har jeg alt.. er jo såå gøy å shoppe babyting:) Min skal hete Sebastian. Ole Sebastian.. kommer til å bruke kun det ene navnet men:) Holdt du på lenge for å få han ut? *Jeg gruer meg veeeeeeldig.. liker ikke sykehus.. så ligger mye i det.. men sett mye fødselsfilmer å det har hjulpet en del:) )
Sørland-snuppa Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 gratulerer så masse :-) en utrolig fin tid på året vi får babyene på :-)
DK+2 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2007 Ting gikk egentli vældi fort når det først starta syns æ. Blei sottn igang halv 11 på formiddagen 16 mars. Halv 4 på ettermiddagen bynte æ å kjenne småe mensmurringe, som blei verre å verre ættekvært, så måtte opp å gå me varmeflaska på magen, klarte ikkje ligge/sitte. Halv 9 på kvelden gikk vannet å 01:20 på natta kom han t værdn =) Hadde ikkje venta at d sku gå så fort, førr dæm sa d kunne gå 2-3 daga før d skjedde nåkka, eventuelt at man måtte få fleire "modningspille", æ fikk en kur. Fødselen gikk egentli ganske greit, sjøl om d va endel verre enn æ hadde trudd (ikkje førr å skremme nån då..), men vi e jo alle forskjellige, nån har enklare fødsla, nån tåle meir enn andre osv... e ivertfaill gla ongen va fresk å alt, d e vektiast =) Han holdt på å bli tatt me sugekopp pga fosterlydn blei svak mot sluttn, å han lå litt skjevt. Så dæm tok et klipp førr å spare nån rie, så kom han fort ut, heldigvis. Pga han hadde lav kroppstemperatur å va slitn ætte fødselen, blei han lagt i kuvøse et par tima ætte fødselen, så fikk æ amme han øtte det. Han lå t overvåkning t rundt formiddagen den 17. mars, så fikk æ han inn tell mæ =) Fikk han heldigvis opp på magen me en gång han kom, det va en utrulig fin opplevelse, klarte ikkje heilt å koble, det va liksom MIN onge det der... heilt fantastisk =)
DK+2 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2007 Takk takk dokker =) Ja, e ei utruli fin tid vi får babyan på, godt planlagt, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå