Gå til innhold

Carina


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg får dessverre ikke kommet onsdag likevel:-( Skal i møte med sjefen min, skal få ekstra jobb i den nye butikken hans her på Kløfta. Så da blir det litt knapt med tid dessverre. Kan du si fra til Tina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg tenkte akkurat at jeg skulle rope på deg....

Tenkte jeg skulle takke for lørdag og si at det var koselig! :o)

Har ikke fått vært her inne så mye i det siste, har en syk liten gutt her, stakkars... :o(

 

Du kan jo bare skrive det i tråden på treff-sidene, at du ikke kommer... Men ellers så gir jeg beskjed på onsdag, jeg... :o)

 

Nå skal jeg finne senga her, er mye våken om natta for tiden og kjenner at jeg blir "litt" hissig på dagen av det... Så best jeg får meg litt mer søvn, ja! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du kunne komme på lørdagen. Ble en dyr salat for deg da stakar! Er formen bedre?

Håper du får tatt igjen litt søvn snart da! Jeg har fått tilbake mensen, så føler meg skikkelig trøtt og uggen om dagen. Men, det går heldigvis over:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuddelutt!

Joda, formen min er heldigvis bedre. Mandag forsvant vel de siste magesmertene... :o)

(Men jeg lurer fortsatt veldig på hva det var jeg ble dårlig av!! Guffent!)

 

Karsten er også bedre, men han spiser fortsatt ikke da! Så jeg håper at han snart kan bli seg selv igjen også! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...