Sørland-snuppa Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 jeg tror kansje babyen min har gitt meg brist i det ene ribb beinet mittt på høyre side.helt uti siden.nesten hel bak med ryggen. tror det er det nederste. Kan det skje? noen som har hørt om ett tilfelle? jeg har skikkelig vont. veldig vont når jeg sitter i visse stillinger og vont når jeg skal legge meg ned eller reise meg fra senga.av og til gjør det veldig vont når jeg ligger på siden også. jeg hyler av smerte hver gang jeg nyser og klarer ikke og hoste orgentlig for dag gjør det skikkelig vont. det er veldig vont og ta på det ribbeine der det gjør vont.så vont at jeg føler jeg ikke får puste når jeg presser litt forsiktig på det. skal til legen til onstag, så skal nevne det for hun da.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Kan godt være det ja. Sist gang jeg gikk gravid bristet jeg ene ribbenet pga spark fra tuppa. Ikke godt nei, men det går over av seg selv etter en stund
_Mita_<3 Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Huff.. hørtes ikke godt ut.. men tror du er VEEEEEELDIG øm.. da ligger h*n sikkert beina helt oppunder å sparker litt kanskje.. å det gjør voondt.. husker en periode selv som jeg hadde sikkelig vondt.. klarte ikke puste.. el bevege meg så mye..gikk fort over heldigvis..Men det kan jo hende han har pressa å sparka så hard at du har bristet det...sterk baby du får kanskje:) Men nevn det for legen.. det ville jeg gjort:) God bedring da:)
ninsoer Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 har veldig vondt i ribbeina til tider jeg oxo men tror ikke de er brestet.. kan jo hende dine er d.. men i såfall er d ingenting å gjøre me d.. de må bare gro av seg selv.. jeg får mye mer vondt i enkelte stillinger.. prøver å unngå de og strekke meg så mye i ryggen som d går så ikke babyen presser rompa si så mye i ribbeian.. er ikke akkurat godt nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå