2007vår Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Har det siste døgnet vært plaget med "klyp" i magen. Spesielt et punkt midt på magens venstre side hvor det kjennes ut som noen kniper/klyper til. Noen som har vært borti liknende eller vet hva det skyldes? Tips mottas gjerne. Gravid uke 25
1+1=2+1+x Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Hei Har jeg også kjent... Er i uke 27 foresten .Kanskje det er babyen som øver på finmotorikken?hehe Har m.a.o ikke anelse hva det er jeg heller...
2007vår Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2007 Ja, det er litt vanskelig å definere om det kommer innen i fra. Kjennes nesten ut som noen klyper på utsiden av mange, og merkelig at det kun er et sted. Ubehagelig og litt urolig, men ikke direkte smertefult.. Samme feeling for deg?
1+1=2+1+x Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 ubehaglig ja - men nesten litt morsomt og... Lurer jo veldig på hva det er, for det kjenner virkelig ut som om noen klyper til! Kan jo kanskje være livmoren som strekker seg eller noe? Farlig tror jeg i alle fall ikke at det er hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå