Makka Pakka Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Jeg har ikke hatt noen spesielle lyster eller behov under hverken dette eller det forrige svangerskapet - før nå. Og det er SNØ!!! har lyst på det hele tiden! Her er det masse snø, men alt smelter nå og den ser ikke spes apetittelig ut. Dessuten kommer jo alt mulig fram, søppel, tyggiser, hundebæsj osv. Jeg har ikke klart å holde meg unna og har vært ute og funnet ren snø (men hvem vet?!) og kost meg med det, men nå får jeg ikke lov av samboeren min og venninna mi. De sier det er farlig, kan være smitte og all slags ekkelt der, men jeg bare MÅÅÅ ha. Tror at jeg skal lure til meg en liten snøball etter at sambo har lagt seg. Sannsynligvis trenger jeg bare mer væske, dvs vanlig vann, siden jeg har denne lysten, men snøen frister liksom mer. Lengter etter ren pudderaktig nysnø!! Den smaker absolutt best! Andre med like rare behov?
pinglo Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Glad jeg ikke har dilla på snø,for her er det ikke snø i det hele tatt. hadde snø i noen dager for 1 måned siden..
Makka Pakka Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2007 Nei, men en god idè! Har ikke det tilgjengelig akkurat nå, men skal sannelig lage til.
Huldretuss Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Jeg har dilla på isbiter. Snø gjorde samme nytten når jeg var på fjellet og ikke hadde fryser. Så lag mange isbiter :-)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Haha! morsomste jeg har hørt Men er helt enig med samboeren og veninna di! Husk at man skal vaske alle grønnsaker o.l fri for jord pga. smittefare.. tenk på alle bakteriene som er i snøen ute! Men lykke til med isbitprosjektet!
tina 79:) Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Knus isbitene i pose med kjevle, da får du snø til slutt! Iallefall slush! Jeg har hatt heeeelt dilla på isbiter med eplejuice (ja, mest isbiter, litt eplejuice og et digert sugerør....mmmmmm....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå