gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 skal i morgen tidlig. samboer er borte en plass å jobber:( har ingen å ha med meg:( tenk om noe er galt å jeg må sitte der da alene:( håper alt er bra..det er d sikkert:) krysser fingrene for meg jeg:) håper også på å få vite kjønn:) d hadde vært morro:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Huff da... Ikke moro aa gaa aa bekymre seg for ul!! Men jeg kjenner meg saa absolutt igjen! Man er jo saa redd for at noe skal vaere galt! Dumt at samboer ikke har mulighet til aa vaere med deg.. Men det betyr ikke at det ikke kan bli en fantastisk opplevelse forde om I de aller fleste tilfeller saa er alt bra med den lille!!! Og jeg er sikker paa at det stemmer i dette tilfellet og Det er heeelt normalt og sunt aa grue seg og uroe seg.. Men jeg skal love deg at naar du ligger der paa benken og faar se den lille sprelle inni magen din, saa er all nervøsitet og "angst" borte... Jeg vil saa absolutt anbefale alle aa ha med seg en person som kan støtte dem og som en stoler paa. Mange tar jo med seg en veninne.. eller sin mor Men er det absolutt ingen som kan, saa gaar nok det heelt fint forde om! Er nok mange som maa gaa alene og, for det skal jo noe til aa passe alltid ønsker deg uansett lykke til jeg! Og jeg skal krysse fingrene for at alt er helt bra med baade deg og den lille! Kom gjerne med en tilbakemld i morgen:) LYKKE TIL!!!! God klem fra
gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2007 1000 tkk for støtte:) klart jeg kal gi beskjed i morgen:)
♥ivf m/prins♥ Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 ALLE bekymrer seg for UL, Liona så det er helt normalt. Ville vel nesten vært unormalt hadde du ikke vært nervøs ;o) Bare se på de andre jentene der inne på venterommet. Alle sitter med kvalmen langt oppe i der;o) Skal tenke på deg og ønsker deg lykke til! Dette kommer til å gå så bra. Og håper babyen vil vise seg for deg siden du vil vite kjønnet. Det MÅTTE jeg også. Jeg er altfor nyskjerring til å la vær:) LYKKE TIL! )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå